خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:

حفرو تجهیز چاه‌های جدید برای تابستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۰۹

هماهنگی سامانه پایش فشار آب با سیستم تله متری، تأثیر به‌سزایی در مدیریت هوشمند تأمین و توزیع عادلانه آب دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در جلسه هماهنگی و ایجاد آمادگی جهت تأمین و توزیع و مصرف آب استان در سال ۹۴ گفت: در حال حاضر، میزان حجم سد زاینده رود حدود ۲۴۰ میلیون مترمکعب است به طوری‌که در فصل زمستان میزان ورودی آب ۱۴ و میزان خروجی آب ۱۷ مترمکعب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی با اشاره به حجم محدود سد زاینده رود گفت: برنامه‌های راهبردی جهت تأمین، توزیع و مصرف آب شرب در تابستان ۹۴ در دستور کار قرار گرفت و باید بر مبنای آن تلاش شود آب شرب مورد نیاز مشترکین در استان اصفهان تأمین شود. این درحالی‌ست که بارندگی در فصل بارش بسیار محدود و ناچیز اعلام شده است.

وی هماهنگ بودن سامانه پایش فشار با سیستم تله متری را یکی از راه‌های توزیع عادلانه آب در اصفهان دانست و تصریح کرد: هماهنگی سامانه پایش فشار آب با سیستم تله متری تأثیر بسزایی در مدیریت هوشمند تأمین و توزیع عادلانه آب دارد و باید در استان اصفهان در بسیاری از مناطق سامانه پایش فشار با سیستم تله متری به صورت هماهنگ با یکدیگر بستر تأمین و توزیع آب شرب را به صورت پایدار فراهم سازند چراکه بدین روش میزان آب ورودی و خروجی به خوبی کنترل می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفا استان اصفهان با بیان اینکه در تابستان سال جاری به رغم کمبود ۳ مترمکعبی آب جیره بندی در اصفهان صورت نگرفت، اظهار داشت: برخی از کار‌شناسان بر این باور بودند که با کمبود ۳ مترمکعب احتمال جیره بندی آب در اصفهان وجود دارد اما با این وجود تلاش و دانشی که فعالان صنعت آب و فاضلاب در استان اصفهان بکار گرفتند تابستان ۹۳ با کمترین چالشی سپری شد و انتظار می‌رود که همه تلاش‌ها جهت تأمین آب شرب مردم در تابستان ۹۴ هم پیرامون این امر در دستور کار قرار گیرد.

امینی حفر و تجهیز چاه‌ها را یکی از عوامل بسیار مؤثر در تأمین و توزیع آب شرب در تابستان ۹۳ اعلام کرد و بیان داشت: حفر و تجهیز چاه‌ها در سال جاری کمک شایانی به تأمین و توزیع آب در تابستان نمود و مطمئناً به منظور تأمین آب شرب مشترکین در تابستان سال ۹۴ با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه حفر و تجهیز چاه‌ها نیز در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین احداثحوضچه‌های کنترل فشار، نصب شیرهای کنترل دبی، افزایش زون بندی شبکه‌های آب برخورداری از سامانه متمرکز تله متری، کشف انشعابات غیرمجاز و رفع سریع حوادثآب از دیگر عوامل مؤثر در تأمین آب شرب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز