خبرگزاری کار ایران

برگزاری نهمین جشنواره گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۷۸

نهمین جشنواره گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، امروز صبح در محل بازار گیاهان دارویی اصفهان آغاز به کار کرد.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی در اصفهان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، حمایت از تولیدکنندگان داخلی گیاهان دارویی، معرفی اهمیت این گیاهان، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید اصغر سقائیان‌نژاد افزود: توسعه و رشد گیاهان دارویی در دو بخش تولید و بازاریابی بین المللی توسعه پیدا کند، می‌تواند حداقل هشت درصد تولید ناخالص را به خود اختصاص دهد.

وی بیان داشت: امروزه استفاده از گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی به عنوان یکی از رویکردهای کشورهای صنعتی مورد توجه قرار دارد.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: از این رو، این سازمان سعی کرده تا با برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های تخصصی به معرفی هر چه بهتر از این صنعت و نیز تولیدکنندگان بر‌تر کشوری بپردازد.

وی تصریح کرد: ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان برای ارتقای کیفی تولید، رعایت استاندارد‌ها و معیارهای جهانی، توسعه صادرات گیاهان دارویی و ارتقاء شناخت شهروندان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده‌های گیاهی از دیگر اهداف برپایی این جشنواره است.

سقاییان‌نژاد افزود: این جشنواره در قالب ۳۰ غرفه از امروز تا ۳ بهمن ماه با حضور نمایندگانی از استان‌های تهران، فارس، خراسان، همدان و قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه انواع گیاهان دارویی، ادویه جات، عرقیات و روغن‌های گیاهی، عسل و دیگر فراورده‌های طبیعی با تخفیف ویژه از ۱۰ تا ۳۰ درصد عرضه می‌شود.

سقائیان‌نژاد ارائه مشاوره رایگان در مورد گیاهان دارویی و تغذیه سالم توسط کار‌شناسان خبره، اجرای برنامه‌های شاد با مضمون تعذیه سالم و پذیرایی با دمنوش‌های گیاهی را از جمله برنامه‌های جشنواره ذکر کرد و افزود: برگزاری مسابقه همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز هر شب از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز