خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان:

تشکیل شبکه سمن‌های زیست محیطی استان اصفهان مورد تصویب قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۶۸

نقش سمن‌های زیست محیطی در تحقق و پیشبرد اهداف توسعه پایدار بسیار زیاد است.

در نشست سازمان‌های مردم نهاد استان اصفهان با مدیر کل حفاظت محیط زیست، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان و با شرکت اکثریت سمن‌های فعال استان پس از نقد وبررسی آئین نامه اجرایی تأسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد مصوب هیئت دولت، انتخابات هیأت مؤسس برای پیگیری و بررسی اساسنامه و تشکیل اولینن مجمع عمومی شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی انجام شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این نشست با امضای صورت‌جلسه و تفاهم قاطع اعضا توافق کردند که هیأت مؤسس حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز کاری جلسه مجمع عمومی را برگزار کند و پس از بررسی اساسنامه را به رأی گیری نهایی مجمع عمومی برساند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در این نشست پس از بحثو تبادل نظر درباره چالش های پیش روی ثبت و تطبیق سازمان های مردم نهاد استان گفت: با توجه به نقش مهم و تعیین کننده سمن‌ها به ویژه نقش سمن‌های زیست محیطی در تحقق و پیشبرد اهداف توسعه پایدار، استانداری اصفهان و تأکید بر افزایش کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی وظیفه خود می داند که از تشکل های محیط زیستی حمایت کند.

احمد جمشیدی در ادامه وعده داد: کلیه توان و امکانات دفتر امور اجتماعی استانداری را در راستای تسهیل و تسریع مراحل ثبت با تطبیق تشکلهای زیست محیطی به کار گیرد.

استان اصفهان در زمره استان هایی است که سالهاست روند کند ثبت سازمان های مردم نهاد روبه‌رو ست و این نشست زمینه‌های رفع مشکلات موجود در روند اعطای مجوز سازمان های مردم نهاد استان تسهیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز