خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان:

دانشجویان نیاز دارند مهارت‌های زندگی را بیاموزند تا قدرت حل مشکلات را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۷۱

لازم است دانشجویان توانائی مقابله سالم و متنوع با مشکلات را داشته باشند و از بهداشت جسمی و روانی خود محافظت کنند تا بتوانند در مسیری گام بردارند که اعتلای شخصیت آنها تداوم یابد.

جلسه هم اندیشی مدرسین مهارت‌های زندگی دانشجویی با حضور معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان و بیش از ۳۰ نفر از مدرسین دانشگاه در سالن مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان در این نشست با بیان اینکه ورود به دانشگاه یکی از مهم ترین فرازهای زندگی در مسیر تحول به هنجار انسان است. گفت: با شروع این دوره یکی از مراحل مهم زندگی است.

مرضیه فرشاد، با بیان اینکه عصری که در آن قرار داریم عصر پیشرفت، فناوری و تغییرات سریع و مداوم است، افزود: این امر منجر به ایجاد تغییرات شگرفی در شیوه زندگی انسانها می‌شود و تمامی انسان ها از جمله دانشجویان ناگزیر به سازگاری با این شرایط هستد، بنا براین برای داشتن زندگی مطلوب لازم است مهارت‌های زندگی را فرا گرفته تا بتوانند قادر به انطباق و حل مسائل و مشکلات احتمالی پیش روی خود باشند.

وی با بیان اینکه زندگی دانشجوئی با تغییرات زیادی همراه است، گفت: لازم و ضروری است که دانشجویان توانائی مقابله سالم و متنوع با مشکلات را داشته باشند و از بهداشت جسمی و روانی خود محافظت کنند تا بتوانند در مسیری گام بردارند که اعتلای شخصیت آنها تداوم یابد.

وی با بیان این مطلب بر اهمیت و ضرورت مهارت‌های زندگی دانشجویی تاکید کرد و از حاضرین خواست در راستای ارتقای پیشبرد برنامه های هدفمند و دقیق و برگزاری دوره های آموزشی مدون در این حوزه بیش از پیش فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز