خبرگزاری کار ایران

شانزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود:

اولین همایش " جهاد فرهنگی با توان علمی " با رویکرد فرهنگی برای دانش اموزان استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۱۵

اولین همایش " جهاد فرهنگی با توان علمی " در بهمن ماه سال جاری در سطح استان اصفهان برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

دبیراجرایی این همایش با اشاره به برگزاری اولین همایش " جهاد فرهنگی با توان علمی " جهت آگاهی بخشی و با رویکرد فرهنگی برای دانش آموزان استان اصفهان، ۱۶ بهمن ماه، در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه اولین و مهم‌ترین برنامه فرهنگی برای دانش آموزان استان است و شامل برنامه‌های متنوع و مناسب است، ضمن اینکه حضور در این مراسم، برای عموم افراد جامعه به‌ویژه دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم‌شان آزاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی تقیان، با اشاره به اینکه همایش " جهاد فرهنگی با توان علمی با محوریت دغدغه‌های فرهنگی دانش آموزان در جامعه و با حضور مسئولین کشوری و استانی، هنرمندان و بازیگران استان، فعالان و صاحب نظران عرصه فرهنگی و با اجرای خواننده محبوب انقلابی(میلاد هارونی)، شانزدهم بهمن ماه در اصفهان، برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش سال جاری از ساعت ۳۰/۹ صبح در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان باغ گلدسته برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: البته طبیعی است استفاده و به‌کاربردن تمامی سلایق دانش آموزان گرامی در برگزاری این همایش امری بس دشوار و مشکل است. اما ما سعی داریم با استفاده از تمامی نظرات، انتقادات و ییشنهادات عموم مردم، بویژه جوانان و نوجوانان، برنامه ای درخور منزلت و جایگاه شرکت کنندگان گرامی ارائه دهیم.

وی افزود: برگزاری این همایش با همکاری(شورای اسلامی شهر اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و…) است.

وی تاکید کرد: تاریخ برگزاری اولین دوره همایش " جهاد فرهنگی با توان علمی " مقارن با آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که مسلمأ برای ما و اعضای دبیرخانه افتخار بزرگی محسوب می شود و برکات زیادی را دربر خواهد داشت.

تقیان گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، شرکت در مسابقات، عضویت در کانون هواداران همایش و… به. Www. icja. blogfa. com وبلاگ اینترنتی دبیرخانه به نشانی مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز