خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سارقان داخل خودرو با ۱۲۲ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۶۹

در بازرسی از منزل متهمان، تعداد زیادی اشیاء و وسایل سرقتی، شامل پخش، باند و کنسول خودرو و تلفن همراه کشف و با اعترافات متهمان عضو دیگر این باند نیز در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

سه نفر که به صورت باندی، اقدام به سرقت داخل خودرو می‌کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «ستار خسروی»، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات ویژه پلیسی و تعقیب و مراقبت نامحسوس افراد سابقه دار سرانجام ۲ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های اخیر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: متهمان که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو هستند و سابقه چندین فقره سرقت را نیز به یدک می‌کشند در تحقیقات کارآگاهان به ۱۲۲ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف و همدست دیگر خود را نیز به پلیس معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در بازرسی از منزل مته‌مان تعداد زیادی اشیاء و وسایل سرقتی شامل پخش، باند و کنسول خودرو و تلفن همراه کشف و با اعترافات مته‌مان عضو دیگر این باند نیز در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند، خاطر نشان کرد: از آنجا که سهل انگاری مال‌باختگان همیشه به عنوان نقطه قوت برای موفقیت سارقان در انجام عمل مجرمانه خود است به شهروندان توصیه می‌کنیم حتماً توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و به هیچ وجه هنگام پارک خودرو و ترک آن وسایل شخصی کیف و اسناد و مدارک و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه روی صندلی و در معرض دید قرار ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز