خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

پیکر دو شهید نیروی انتظامی در اصفهان تشیع شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۲۳

پیکرشهیدان اسداله جعفری و محسن شکرالهی که در پی در گیری با سارقان و سوداگران مرگ در اصفهان به شهادت رسیدند با حضور مردم و مسئولین نظامی و انتظامی تشیع شدند.

در این مراسم که در میدان صبح‌گاه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و با حضور سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، مسئولین استان، نیروهای نظامی و خانوادهای شهدا برگزار شد، پس از زیارت عاشورا و نوحه خوانی پیکر این دو شهید تشیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در حاشیه مراسم تشیع این دو شهید، سردار عبدالرضا آقاخانی به خبرنگار ما گفت: این دو شهید در حال تعقیب خودرو سارقان و بزهکاران بودند که بر اثر برخورد عمدی خودرو سارقان با موتور سیکلت آنها در اتوبان فرودگاه اصفهان این دو مامور جان برکف به شهادت رسیدند.

وی افزود: مجرمان تحت تعقیب که خودرو آنها نیز چپ شد، در همان محل دستگیر شدند.

سردار آقا خانی ضمن تسلیت شهادت این دو شهید به خانواده آنها گفت: پلیس دز برخورد با مجرمان و سودا گران مرگ، یک قدم عقب نشینی نخواهد کرد و ما با کسانی که بخواهند امنیت جامعه را مختل کنند و همچنین سودا گران مرگ و سارقین منسجم‌تر خواهیم بود.

پیکر این شهیدان جهت خاکسپاری به زادگاه‌شان در شهرهای نجف آباد و فریدون شهر انتقال یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز