خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهدا(ع) اصفهان:

آمادگی کامل نیروهای تحت امر قرارگاه سیدالشهدا، برای مقابله با هرگونه تهدید

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۶۳

اولین درخواست مردم اصفهان در سفر رییس جمهوری، مساله آب است زیرا منابع آبی زیادی در کشور وجود دارد و باید با مدیریت صحیح این منابع بر اساس نیازمندی‌های کشور در اختیار کل مردم ایران قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع) سپاه، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در استان اصفهان گفت: برای برطرف کردن معضل بیکاری، رئیس جمهور در ابتدا قول‌هایی داده بودند که امیدواریم در این سفر چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار جواد استکی، در زمینه مطالبات مردم اصفهان و سفر رییس جمهوری، گفت: اولین درخواست مردم اصفهان، مساله آب است. زیرا منابع آبی زیادی در کشور وجود دارد و باید با مدیریت صحیح این منابع بر اساس نیازمندیهای کشور در اختیار کل مردم ایران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی عامل مهم در تقویت اقتصاد داخلی و بالابردن توان ایستادگی در برابر تهدیدات است، افزود: تجربه دفاع مقدس نشان داده است ملت ایران قابلیت های بسیاری دارد و باید این قابلیت ها به فعلیت برسند.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع) سپاه با اشاره به اینکه ماموریت این قرارگاه دفاع از حوزه سرزمینی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در زمان لازم است، ادامه داد: از همین رو آمادگی‌های کامل در نیروهای تحت امر این قرارگاه برای مقابله با هر گونه تهدیدی وجود دارد.

سردار استکی گفت: هم اکنون لشکرهای علمیاتی ۱۴ امام حسین(ع)، لشکر ۸نجف اشرف، تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع)، تیپ الغدیر، گروه موشکی ۱۵ خرداد، تیپ ۴۰ مهندسی صاحب الزمان(عج)، مراکز آمادی و پشتیبانی از جمله مجتمع آموزشی امیر المومنین(ع) و بیمارستان شهید صدوقی و ۳۰ گردان بسیجی زیر نظر این قرارگاه هستند.

وی تصریح کرد: تیپ ۴۰ صاحب الزمان(عج) علاوه بر پشتیبانی رزمی، امروز خمات عمرانی زیادی انجام داده است که از جمله آنها احداث۱۳۰ کیلومتر جاده در سراوان است.

وی بیان داشت: نیروهای تحت پوشش این قرارگاه بر اساس برنامه های روزانه، ماهانه و سالانه کسب انجام تمرینات ورزشی، آموزشی و تاکتیکی برای کسب آمادگی های لازم جسمانی و دفاعی را در دستور کار خود قرار داده اند.

سردار استکی با اشاره به اینکه استقلال ایران اسلامی یکی از سرمایه های عظیم کشور است و باید حفظ شود، بیان داشت: باید با تدبیر نفت از سبد بودجه ای کشور خارج شود تا از این بحران اقتصادی نیز نجات پیدا کنیم.

وی با اشاره به ماموریت‌های سپاه پاسداران، گفت: در حوزه تهدیدات جنگ نرم که امروز از اولویت‌های سپاه بوده، سپاه‌های استانی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فناوری، اطلاعات، سایبری و رسانه فعالیت می‌کند و همه تهدیدات و راهبردهای دشمنان را خنثی می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه درحوزه جنگ نرم بیان داشت: فعالیت سپاه درحوزه جنگ نرم در حوزه فرهنگی، رسانه و فضای سایبری بوده و در حوزه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در صورت داشتن ماموریت وارد عملیات می‌شود.

سردار استکی با بیان اینکه اکنون محرومیت‌زدائی در روستاهای حاشیه کویر استان اصفهان از ماموریت‌های قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا(ع) بوده، افزود: در مناطقی هم‌چون خور و بیابانک، نائین، اردستان، آران و بیدگل و کاشان، سپاه ماموریت محرومیت‌زدائی در روستاها دارد که ازجمله خدمات ساخت مسجد، مدرسه، حمام و آب‌رسانی به مناطق دورافتاده را انجام می‌دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت عنایت های الهی و رهبری های ولایت فقیه توانسته است بازدارندگی لازم را در دل دشمن ایجاد کند.

سردار استکی به تلاش دشمن برای ایجاد غائله ها، کودتاها و راه اندازی جنگ علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: مردم ما توانستند دشمنی که با پشتیبانی ده‌ها کشور می خواست هفت روزه ایران را اشغال کند، هشت سال جنگ بی حاصل داشته باشد و ذره ای از خاک ایران جدا نشود.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع) با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ایران هیچگاه در برابر دشمن تسلیم نمی شود و این پیام به برکت خون شهدا امروز به دیگر کشورهای اسلامی نیز صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز