خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد:

نعمت گاز به بیش از ۵ هزار و ۴۰مشترک هدیه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۵۸

یک پروژه گازرسانی به مسکن مهر بافران از توابع نایین، ۷پروژه گازرسانی به شهرک های صنعتی، ۳پروژه احداثایستگاه TBS, CGS و یک پروژه خط انتقال از مهم‌ترین طرح های قابل بهره برداری توسط شرکت گازاستان اصفهان در دهه فجر امسال است.

، در دهه فجر امسال با هزینه‌ای بالغ بر۱۰۷ میلیارد تومان، ۸۲ طرح گازرسانی به بهره برداری می‌رسد که از این میزان ۷۰پروژه آماده افتتاح مربوط به گازرسانی روستا‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، در سی و ششمین بهار انقلاب نعمت گاز به بیش از ۵ هزار و ۴۰مشترک هدیه خواهد شد.

وی افزود: یک پروژه گازرسانی به مسکن مهر بافران از توابع نایین، ۷پروژه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، ۳پروژه احداثایستگاه TBS، CGS و یک پروژه خط انتقال از مهم‌ترین طرح‌های قابل بهره برداری توسط شرکت گازاستان اصفهان در دهه فجر امسال است.

مهندس مومنی، با اشاره به بهره برداری از ۴۹ روستای شهرستان سمیرم تصریح کرد: کلنگ گازرسانی به این روستا‌ها در دهه فجر سال ۹۱ آغاز و امسال با هزینهٔ بالغ بر ۳۰۵هزار میلیون ریال بهره برداری می‌شوند.

وی همچنین از گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان کوهپایه، ۵روستا در بویین و می‌اندشت و ۲ روستای فریدون شهر خبر داد و گفت: در این ایام ۱۴۰ واحد مسکن مهر در شهر بافران نایین نیز گاز دار خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص گازرسانی به شهرک‌های صنعتی شهرستانهای شاهین شهر، برخوار، نجف آباد و دهق افزود: در این شهرستان‌ها بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مهندس مومنی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۶میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان و بهرمندی ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی خاطر نشان ساخت: تمام رسالت و تلاش کارکنان خدوم این شرکت بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی استان در هرسه بخش خانگی، تجاری و صنعتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز