خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

آب از موضوعات اساسی اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۷۹

آیین تجلیل از واحدهای برتر تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی و پژوهشی استان اصفهان برگزار شد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اهمیت واحدهای تحقیق و توسعه و مسایل پژوهشی گفت: با پویایی این واحد‌ها در کارخانه‌ها، رشد تولید و اقتصاد استان و کشور را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در خصوص دیدار هفته گذشته واحدهای تولیدی استان با مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در خصوص اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اصفهان با نظر تشکل‌ها، گفت: طبق آخرین پیگیری‌ها، گزارش جلسه برای معاون اول رییس جمهور فرستاده شده است که ایشان انشالله به زودی دستورات لازم را صادر خواهند کرد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به اصفهان در هفته آینده گفت: موضوع آب از موضوعات اساسی اصفهان است که امیدواریم دکتر روحانی در این سفر به آن به طور ویژه بپردازند.

در ادامه مراسم، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان هم گفت: استان اصفهان از نظر انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی به نام است.

اسرافیل احمدیه عنوان کرد: باید بعد از این در زمینه تحقیق و توسعه و پژوهش برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و با یاری معاونت مربوط در نهاد ریاست جمهوری، بخش خصوصی استان و دانشگاه‌ها، دانش واحد‌ها و نیز دانش فنی مهندسی‌مان را ارتقا دهیم.

در پایان این مراسم که با حضور اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان و هیات نمایندگان اتاق برگزار شد، از شرکت‌های آرد اطلس، فرش فرخ سپهر، صنایع شیمیایی پلیمر ایران، چدن سازان اصفهان، سردساز خودرو اصفهان به عنوان واحدهای بر‌تر استانی در زمینه تحقیق و توسعه تجلیل شد. همچنین صنایع ریخته‌گری اصفهان و سیمان اصفهان به عنوان واحدهای بر‌تر کشوری در زمینه تحقیق و توسعه مورد تقدیر قرار گرفتند.

شرکت‌های آجرنماچین، ردیاب شیمی اصفهان، گز سکه، به دلیل تولید محصول نمونه استانی و صنایع شیمیایی پلیمر ایران هم به دلیل تولید محصول نمونه کشوری تقدیر شدند.

شرکت‌های سامان انرژی اصفهان و نواندیش صنعت اسپادانا هم به عنوان واحدهای بر‌تر فنی و مهندسی استانی و شرکت‌های سبزآشیان آپادانا و صفانیکو سپاهان به عنوان واحدهای بر‌تر فنی و مهندسی کشوری مورد تجلیل واقع شدند.

از ۳ شرکت پودرافشان، فراکوش سپاهان، تحقیقات زراعی و خدمات فنی و آزمایشگاهی کاوش هم در بخش واحد بر‌تر پژوهشی کشور تجلیل صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز