خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش وپرورش گلپایگان خبرداد:

۲پروژه آموزشی نوسازی شده در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۱۲

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان طنین انداز، و به صورت نمادین در دبیرستان شاهد وکیلی و دبیرستان صحت زنگ انقلاب طنین انداز و برنامه‌های متنوع دیگری نیز به اجرا در می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه دو پروژه آموزشی نوسازی شده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده برای این دو پروژه آموزشی از سوی خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس استان و اعتبارات دولتی بوده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از گلپایگان، مهدی اشراقی بیان کرد: ساخت مدرسه پسرانه شهید اکرمی شهر گوگد سال ۹۲ در زمینی به مساحت ۱۷۰۰متر مربع و با زیر بنای ۷۰۰مترمربع در دو طبقه شروع شد.

وی تصریح کرد: این مدرسه در ۶ کلاس دارای ۶ کلاس درس، کتابخانه، سالن اجتماعات، دفتر مدیراداری و معلمان است.

اشراقی افزود: این مدرسه با مشارکت خیر والامقام حاجیه خانم پارسایی و با عتبارات اداره کل نوسازی استان ساخته شده است که در دهه فجر امسال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان در ادامه با اشاره به پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان که واقع در خیابان امام حسن مجتی(ع) گلپایگان است، افزود: ساخت این پژوهش سرای دانش آموزی در سال ۸۸ با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع کلنک زنی که علت عدم اعتبارات ساخت آن مدت پنج سال به طول انجامید.

وی افزود: این پژوهش سرای دانش آموزی عملیات تکمیل آن با پیگیری این مدیریت و توسط خیر محترم حاج مهدی سعادتی و از سوی اعتبارات دولتی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان در سال جاری به اتمام رسید که در دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

اشراقی با بیان اینکه این پژوهش سرای دانش آموزی دریک طبقه ساخته شده است، تصریح کرد: فعالیتهای فوق برنامه و پژوهشی مانند کلاسهای کامپیوتر، رباتیک، هواپیماسازی، نجوم، زبان خارجی و اختراعات در این پژهش سرا انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان طنین انداز، و به صورت نمادین در دبیرستان شاهد وکیلی و دبیرستان صحت زنگ انقلاب طنین انداز و برنامه های متنوع دیگری نیز به اجرا در می‌آید.

اشراقی با بیان اینکه در دهه فجر امسال یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان گلپایگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز و فرهنگی، جشن بزرگ پیروزی انقلاب با حضور کلیه فرهنگیان و عطر افشانی و گل‌گذاری قبور مطهر شهدای شهرستان از اهم برنامه‌های دهه فجر امسال مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز