خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

امدادرسانی جمعیت هلال احمر اصفهان به بیش از ۳ هزار نفرحادثه دیده

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۱۷

از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، جمعیت هلال احمر استان اصفهان ۳۷۵۱ مورد حادثه را در سطح استان پوشش امدادی داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در مدت زمان ده ماهه سال جاری ۳۷۵۱ حادثه را پوشش امدادی داده است که در این میان بیشترین حادثه مربوط به حوادثجاده ای به تعداد ۲۱۵۳ مورد بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن مومنی افزود: علاوه بر حوادثجاده ای، ۲۷ مورد حادثه برف و کولاک، ۴۷ مورد حادثه دریایی – ساحلی، ۹۲ مورد حادثه کوهستان، ۷۲۲ مورد حادثه شهری، ۱۴۹ مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، ۲ مورد حادثه ریزش آوار، ۶ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، ۱۵ مورد سیل و آبگرفتگی، ۱ مورد حادثه طوفان، ۴۹۵ مورد خدمات حضوری و همچنین ۴۰ مورد خدمات مناسبتی توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان پوشش امدادی داده شده اند.

وی به آمار حادثه دیدگان در حوادثمذکور اشاره و اضافه کرد: در ۳۷۵۱ مورد حوادثبه وقوع پیوسته ۱۴۹۴۶ نفر حادثه دیده بودند که بیشترین حادثه دیدگان نیز به تعداد ۷۲۴۶ نفر مربوط به حوادثجاده ای بوده اند.

مومنی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۱۸۷۸ نفر در راه مانده در پایگاه های امدادونجات بین شهری هلال احمر اسکان یافتند که بیشترین تعداد اسکان یافته مربوط به حوادثبرف و کولاک به تعداد ۷۴۳ نفر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه به ۳۰ سورتی عملیات امداد هوایی در ده ماهه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰ سورتی پرواز در این مدت توسط بالگرد هلال احمر جهت پوشش هوایی حوادثبه میزان ۱۳ ساعت پرواز انجام شده است.

وی تصریح کرد: مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده در حوادثمذکور ۴۵۱۵ تیم، تعداد نیروهای عملیاتی ۱۲۸۶۲ نفر، مجموع کل آمبولانس اعزامی ۳۶۲۵ مورد، عملیات اطفاء حریق ۶۲ مورد و مجموع کل عملیات رهاسازی انجام شده ۳۹۷ مورد گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز