خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

۲۱۵ کیلوگرم حشیش در بسته‌های ۱۰ کیلویی کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۱۳

ماموران پس از متوقف کردن خودرو از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۲۱۵ کیلوگرم حشیش در بسته های ۱۰ کیلویی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بودند کشف و خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و توقیف محموله ۲۱۵ کیلویی حشیش توسط ماموران انتظامی شهرستان نایین خبر داد.

به گزارش ایلنا از اضفهان، سردار " عبدالرضا آقاخانی " گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید شرافت نایین شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری با هوشمندی و اشراف بالای خود یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۲۱۵ کیلوگرم حشیش در بسته های ۱۰ کیلویی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بودند کشف و خودرو توقیف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه محموله مذکور در مرزهای شرقی کشور بارگیری و به سمت اصفهان در حرکت بود، عنوان داشت: در این زمینه دو نفر از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده برای تقویت گلوگاه های منطقه شرق استان به منظور مقابله جدی با ورود محموله های مواد مخدر گفت: امروز به حمداله راه های مواصلاتی استان برای سوداگران مرگ به ناامن‌ترین مسیرها تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز