خبرگزاری کار ایران

در سفر رئیس جمهور به اصفهان صورت می گیرد:

افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) در اصفهان با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۷۷

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) در ۶ طبقه و با بهره گیری از آخرین دستگاه های پزشکی و تکنولوژی روز دنیا تجهیز و آماده ارایه خدمات به بیماران سرطانی و خاص است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به اصفهان گفت: یکی از برنامه های دکتر قاضی زاده هاشمی در سفر به اصفهان افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن خانی تاکید کرد: این بیمتارستان در ۶ طبقه با بخش هایی نظیر رادیولوژی، درمانگاه های تخصصی، بخش داخلی زنان، داخلی مردان، اطفال، جراحی، شیمی درمانی، ICU، اتاق عمل و با بهره گیری از آخرین دستگاه های پزشکی و تکنولوژی روز دنیا تجهیز و آماده ارایه خدمات به بیماران سرطانی و خاص است.

وی اظهار داشت: در مراسم افتتاحیه این بیمارستان جدید التاسیس، جمعی از مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیرین محترم عرصه سلامت، حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به جزئیات بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) ادامه داد: این بیمارستان در مساحتی معادل ۱۸ هزار مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت خیرین استان احداثو آماده بهره برداری است.

وی در خصوص سایر برنامه های حضور وزیر بهداشت در اصفهان خاطرنشان کرد: هنوز برنامه های در نظر گرفته شده برای سفر وزیر بهداشت در اصفهان قطعی نشده است و پس از تکمیل برنامه، آنها را اعلام می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز