خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با نماینده یونسکو در ایران:

ایجاد فضای باز برای مدیریت بانوان در بخش‌های مختلف مورد توجه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۰۲

برگزاری اجلاس‌های آموزشی بانوان با همکاری یونسکو در بالا بردن دانش مدیریتی زنان بسیار اثر گذار است.

استاندار اصفهان، در دیدار مدیر و نماینده دفتر یونسکو در جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری اجلاس‌های آموزشی بانوان با همکاری یونسکو در بالا بردن دانش مدیریتی زنان و انتقال تجربیات و ایجاد ظرفیت های بیشتر به در بخش بانوان بسیار اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار خانم استر کیش لاروش، مدیر و نماینده دفتر یونسکو در جمهوری اسلامی ایران، که با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران برگزار شد، اظهار داشت: اصفهان، استانی تراز اول در کشور است و مردم این استان در ارتباط با مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از بلوغ بالایی برخوردار است و همین موضوع نیاز به فعالیت، همکاری و آموزش را در این استان بیشتر می کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان اصفهان را بانوان تشکیل می دهد، افزود: بانوان در سطح دانشگاه ها و مدیریتی در سطح قابل توجهی حضور فعال دارند.

زرگرپور افزود: بانوان استان اصفهان از افراد نخبه، تحصیل کرده و فرهیخته و اثرگذار هستند و باید برای ارتقا جایگاه این قشر درسطح مدیریتی استان تلاش کرد.

نماینده ی عالی دولت در استان به سیاست های دکتر روحانی در خصوص حضور فعال زنان در بخش های مدیریتی اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد یک فضای باز برای مدیریت بانوان در بخش های مختلف مورد توجه است و در استان نیز ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و مدیریت بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یونسکو ظرفیت بالایی برای انتقال تجربیات و ایجاد ظرفیت های بیشتر به خصوص در بخش بانوان دارد، یادآورشد: برگزاری اجلاس های اموزشی بانوان با همکاری یونسکو می تواند در بالا بردن دانش مدیریتی زنان بسیار اثر گذار باشد.

استاندار اصفهان به اهمیت این آموزش ها اشاره کرد و اظهار داشت: این آموزش ها باعثخواهد شد که از یک طرف سیاست‌های ارتقا علمی، فرهنگی و مدیریتی زنان را توسعه بخشیم و از طرف دیگر از تجربیات خوبی که در یونسکو و سایر کشورهای دیگر دنیا است استفاده می کنیم. چرا که نیمی از جمعیت استان انتظار دارند که ما در جهت رفاه آن ها قدم های خوبی را برداریم.

زرگرپور با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دفتر امور بانوان و خانواده و دفتر آموزش و پژوهش استانداری گفت: اصفهان باید به عنوان الگو در کشور مطرح باشد و با توجه به وجود ایده ها و خلاقیت های مردم، این استان می تواند پایلوت خوبی برای انجام فعالیت ها باشد.

استاندار اصفهان ادامه داد: انتظار می رود که فعالیت ها و همکاری های موجود بیش از پیش توسعه یابد و کمک کنیم که در بخش بانوان اقدامات خوبی را به انجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان اصفهان به حضور بانوان در بخش مدیریتی اعتقاد دارد، گفت: با توجه به ظرفیت های بالای بانوان استان انتقال تجربیات فعالیت های یونسکو به داخل کشور باعثخواهد شد که از این ظرفیت ها به خوبی استفاد شود و همچنین تجربیات بانوان استان نیز به دیگر کشورها منتقل شود.

استاندار اصفهان بااستقبال از پیشنهاد دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران برای ایجاد دفتر نمایندگی کمیسیون ملی یونسکو در اصفهان گفت: اصفهان دارای جاذبه های بالایی برای یونسکو است و ایجاد این دفتر می توانند در راستای همکاری‌های بیشتر موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز