خبرگزاری کار ایران

حاشیه حضور رئیس‌جمهور در جمع‌ خانواده‌های ایثارگران اصفهانی:

دستور روحانی برای خانه‌دار شدن یکی از بانوان ایثارگراصفهانی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۳۲

حضور رئیس جمهور در جمع خانواده شهدا، ‌جانبازان و ایثارگران ‌اصفهان با حاشیه‌هایی همراه بود که تحویل نامه‌های خانواده‌های ایثار به رئیس‌جمهور و دستور اجرایی برای خانه‌دار شدن یکی خانواده‌های ایثارگر از جمله آن است.

رییس جمهور در حاشیه حضور در جمع نخبگان و خانواده‌های ایثارگر اصفهان برای حل مشکل مسکن یکی از خانواده‌های ایثارگراصفهانی دستور داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حضور حجت‌‌السلام حسن روحانی؛ در جمع خانواده ایثارگران با حاشیه‌هایی همراه بود.

از حواشی این نشست می‌توان به حضور رهبر زرتشتیان اصفهان در این نشست اشاره کرد که مورد توجه حاضران در جلسه قرار گرفت.

از دیگر حواشی این دیدار می‌توان به حضور برخی از جانبازان و ایثارگران اشاره کرد که بعضا با وخامت اوضاع جسمانی و حرکتی و حتی با کپسول اکسیژن برای دیدار با رئیس جمهور در این نشست حاضر شده بودند.

رئیس جمهور خاطره ای از زمان دیداربا آیت الله خادمی و آیت الله طاهری مطرح کرد که حاضران وی را با صلوات همراهی کردند.

گفتنی است در خلال صحبت های رئیس جمهور چندین مبار برق سالن کوثر قطع گردید که به مدد مسئولان تیم ریاست جمهوری این مشکل نیز حل شد.

از دیگر حواشی دیدار رییس جمهور با نخبگان و ایثارگران استان اصفهان ملاقات یکی از بانوان ایثارگر اصفهانی با حجت‌الاسلام روحانی بود. این بانوی اصفهانی در حالی که با صدای بلند گریه می کرد از خلف وعده یکی از ارگان‌ها برای تحویل مسکن‌اش سخن گفت که رییس جمهور برای حل مشکل مسکن و تعجیل در رفع نیازهای زندگی وی دستوراتی را صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز