خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سابعین مندایی در اصفهان تاکید کرد:

همایش بین المللی ادیان توحیدی، اتحاد زیادی بین ادیان مختلف برقرار کرده است.

کد خبر : ۲۴۹۳۳۷

در این همایش، فرصتی برای بیان آیین‌ها و اعتقادات خود خواهیم داشت و این مساله باعثاحترامی از روی معرفت به یکدیگر خواهد شد.

رئیس انجمن سابعین مندایی در ششمین اجلاس بین المللی ادیان توحیدی با اشاره به این که برگزاری همایش ادیان توحیدی از این منظر که رهبران و پیروان ادیان را با یکدیگر آشنا می‌سازد، بسیار ارزشمند است، گفت: این همایش، فضایی برای آشنا شدن از مسائل دینی دیگر ادیان است و این آشنایی سبب ایجاد محبت و دوستی بیشتر بین ایرانیانی که در این همایش شرکت می‌کنند، می‌شود. در این همایش با مسائل خاص آیینی و اعتقادی که ادیان به صورت روزانه اجرا می‌کنند آشنا می‌شویم.

وی افزود: در این همایش، فرصتی برای بیان آیین‌ها و اعتقادات خود خواهیم داشت و این مساله باعثاحترامی از روی معرفت به یکدیگر خواهد شد. خصوصا این شناخت از سوءاستفاده کسانی که بدخواه مملکت ما هستند و در پی ایجاد شکاف با بیان مسائل غیرواقعی هستند جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجلاس ادیان فرصتی است برای بیان اعتقادات‌مان افزود: در پی این همایش رهبر سابعین مندایی در جهان ما را به حضور در این برنامه تشویق کرده‌ند تا با حضور پررنگ تر بتوانیم دیگر ادیان را از نظر اعتقادی و اجتماعی با خود آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: ایران یک مملکت بزرگ و ارزشمند است و باید ما ارزش و اعتبار مملکت‌مان را متحدانه حفاظت کنیم.

شکندا سالم چهیلی تاکید کرد: من و همه هم‌کیشان من، چنین عملی را به طور کامل محکوم می‌کنیم من فکر می‌کنم کسی که این کار را انجام داده یا نادان است البته نادانی که آگاه نیست البته مصلحتی و یا هدفی را دنبال می‌کرده است تا به واسطه این عمل زشت مساله‌ای که فضای یکسری آدم منحرف است را آماده کند این عمل به دور از صلح و صفاست وکسانی که این عمل را انجام می‌دهند به دنبال ایجاد آشوب هستند البته دولت‌ها هم مقصرند و شاید اصلا این رفتارها با تشویق دولت ها انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز