خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان بر رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تاکید کرد:

محور پلیس راه دامنه به سمت داران از نقاط حادثه خیر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۲۲

گسترش مجتمع‌های بین راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار تاثیرگذار است و باید چارچوبی برای مجوز این مکان‌ها صادر شود.

استاندار اصفهان برحذف نقاط حادثه خیز محورهای استان تاکید کرد و گفت: رفع این نقاط از مطالبات مردم است که باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ایشان برحذف نقاط حادثه خیز محورهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: تهیه طرح ورودی شهر فلاورجان ضروری است.

وی با بیان اینکه محور پلیس راه دامنه به سمت داران از نقاط حادثه خیر است، افزود: رفع این نقاط از مطالبات مردم است که باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار اصفهان به نصب دوربین های نظارت تصویری در جاده‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: گسترش مجتمع های بین راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار تاثیرگذار است و باید چارچوبی برای مجوز این مکان ها صادر شود.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی شهرک امیرکبیر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: باید ایجاد شهرک‌های باربری در جاده‌ها به منظور کاهش تردد کامیون‌ها در شهرها در نظر گرفته شود.

داوود کشاورزیان - معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور - نیز در این دیدار با اشاره به لزوم احداثمجتمع های بین راهی، گزارشی در خصوص بازدید از راه های غرب استان ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز