خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در مراسم ۲۲ بهمن؛

رییس مجلس به مردم اصفهان پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۱۹

علی لاریجانی پس از این تا ساعاتی دیگر وارد میدان امام خمینی اصفهان خواهد شد و در جمع مردم این شهر به سخنرانی می‌پردازد.

ئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور و سخنرانی در راهپیمایی مردم شهیدپرور همیشه در صحنه اصفهان با استقبال رسمی استاندار اصفهان، ساعتی قبل وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و به همراه استاندار با حضور در بیت آیت‌الله العظمی مظاهری از مراجع اعظام تقلید و رئیس حوزه عملیه اصفهان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی پس از این تا ساعاتی دیگر وارد میدان امام خمینی اصفهان خواهد شد و در جمع مردم این شهر به سخنرانی می‌پردازد.

حضور مردم اصفهان از اقصی نقاط این شهر، ستودنی وصف‌ناشدنی است به طوری که کلیه خیابان‌های منتهی به میدان امام مملو از جمعیت است و مردم برای وارد شدن به میدان امام حسین در صف‌های طولانی و اذهام جمعیت قرار دارند.

حرکت کردن برای وارد شدن به میدان امام به دلیل کثرت جمعیت با سختی انجام می‌شود.

حائز اهمیت است مردم در خیابان‌ها و میدان امام حسین مشغول سردادن شعارهای انقلابی هستند و از مهم‌ترین آنها مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعار ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده است.

آنان به این نکته تاکید می‌کنند که ما آمده‌ایم که از دستاوردهای امام و انقلاب و نظام دفاع کنیم و تا موقعی که در رگ‌های ما خون جاری‌ست از حریم ولایت و نظام انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و اجازه دست‌اندازی به این باورها و اعتقادات نخواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز