خبرگزاری کار ایران

صدور حکم قاطع قضایی برای متخلفین حرفه‌ای شکار و صید در شهرستان نایین

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۶۳

پس از یک سال تلاش و پیگیری جدی زیست محیطی و قضایی این شهرستان از طریق نیابت قضایی، متخلفین حرفه‌ای شکار صید غیر بومی و فراری، شناسایی و در دو جلسه در دادگستری شهرستان نایین محاکمه شدند.

پس از یک سال تلاش و پیگیری جدی زیست محیطی و قضایی این شهرستان از طریق نیابت قضایی، متخلفین حرفه ای شکار صید غیر بومی و فراری شناسایی و دردوجلسه در دادگستری شهرستان نایین محاکمه شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره حفاظت محیط زیست نایین، این گروه شامل ۴ نفر از متخلفین حرفه‌ای شکار و صید زیستگاه‌های حوزه کویر یزد و اصفهان بودند که دارای سابقه دستگیری و محکومیت قبلی نیز هستند.

این افراد در تابستان سال گذشته پس از ورود شبانه با موتورسیکلت‌های تندرو از طریق اردکان یزد به پناهگاه حیات وحش عباس آباد مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفتند.

در عملیات نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین و با همکاری نیروهای پارک ملی سیاهکوه، یک نفر از آنها دستگیر و ۳ نفر دیگر پس از رها سازی لاشه یک راس قوچ وحشی و یک راس میش وحشی با استفاده از موتورسیکلت‌های بسیار قوی متواری شدند که با تلاش ها و پیگیری های جدی انجام شده شناسایی، دستگیر و محاکمه شدند.

براساس حکم صادره از دادگستری شهرستان نایین، دو نفر متهم ردیف اول هر کدام به شش ماه حبس تعزیری و دونفر متهم ردیف دوم هر کدام به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی و مصادره دوربین شکاری کشف شده از آنها محکوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز