خبرگزاری کار ایران

به همت مجمع فعالان فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان صورت می‌گیرد:

برگزاری اولین نشست «انقلاب اسلامی در فضای مجازی» ۲۴ بهمن ماه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۰۴

اولین " نشست انقلاب اسلامی در فضای مجازی با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی " جمعه ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می گردد.

مدیر مجمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب با بیان اینکه این همایش از جمله اولین همایش‌ها از این دست در کشور است گفت: مجمع فعالان فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی(مفتاح) با تکیه بر توان و استعداد نیروهای انقلابی در فضای مجازی استان اصفهان بیش از یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و این همایش به عنوان یکی از برنامه‌های سال جاری این گروه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ احمد فروزبخش با بیان اینکه این گروه به دنبال نگرشی نو بر اساس منویات مقام معظم رهبری در برخورد با فضای مجازی است افزود: تا زمانی که جایگاه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و نسبت آن با این فضا مشخص نگردد نمی‌توان قدم‌های تاثیر گذاری برداشت.

وی افزود: یکی از ابعاد مطرح و مهم فضای مجازی که عموما در میان مسئولین به چالش شناخته می شود، موضوع شبکه‌های اجتماعی است. تلاش گروه مفتاح بر نگاه هوشمندانه و مدبرانه به شبکه های اجتماعی هم به عنوان چالش و هم به عنوان یک فرصت است.

وی افزود: گروه مفتاح به دنبال آن است که پس از شناخت صحیح چالش‌ها و فرصت‌های این فضا در نسبت با انقلاب اسلامی، با تشکیل اتاق فکری از فعالان همین فضا به مقابله و بهره برداری از آن اقدام شود.

مدیر گروه مفتاح با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی تصریح کرد: چالش‌های فضای مجازی جزئی از مسایل اجتماعی است و بر اساس تجربه، پاسخ به این گونه مسایل نیز باید از دل اجتماع بیرون آید.

وی ادامه داد: مفتاح، گروهی تشکیل شده از نیروهای مردمی، متخصصین و دغدغه مندان فضای مجازی استان اصفهان به همراه تمامی تخصص های لازم در هر یک از حوزه‌هاست که هدف آن پاسخ‌گویی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و تلاش برای رسیدن به ایده‌آل های این فضا در چشم انداز ۱۴۰۴ است.

فروزبخش همچنین به نشست هم‌اندیشی فعالان شبکه‌های اجتماعی توسط این گروه اشاره و ادامه داد: فعالان شبکه‌های اجتماعی طی برنامه‌ای نیز پیش از این گرد هم آمده بودند و به بحثو تبادل نظر در این موضوع پرداخته بودند.

وی افزود: اکنون دو تن از کارشناسان و متخصصان این فضا به دعوت گروه مفتاح به اصفهان آمده‌اند تا یک فرصت و یک تهدید پیش‌رو را برای فعالان این حوزه تشریح نمایند.

مدیر گروه مفتاح همچنین با دعوت از همه فعالین فضای مجازی برای شرکت در این همایش تصریح کرد: مجمع فعالین فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی آماده همکاری با تمامی دغدغه مندان این فضا برای رسیدن به اهداف نظام می‌باشد.

گفتنی است اولین " نشست انقلاب اسلامی در فضای مجازی با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی " جمعه ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می گردد.

در این نشست که به همت گروه «مفتاح» مجمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب استان اصفهان برگزار می گردد، سردار علی اصغر فولادگر و دکتر سعید حسینی پیرامون نفوذ اجتماعی و تاثیر استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه، ساختار شناسی تحرکات معارضین انقلاب اسلامی و بایسته های حضور هوشمندانه در شبکه های اجتماعی صحبت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز