خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در چادگان تاکید کرد:

میزان اعتبارات چادگان را افزایش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۵۴

استاندار اصفهان درسفربه چادگان از حضور پرشور مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

استاندار اصفهان گفت: از مردم شهید پرور و فهیم استان که امسال نیز با شکوه‌تر از سال های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداثفرمانداری شهرستان چادگان با اشاره به مسائل و مشکلات این شهرستان گفت: با وجودی که توزیع اعتبارات شهرستانی در کمیته ی برنامه ریزی همان شهرستان انجام می گیرد ولی تلاش خواهیم کرد که میزان اعتبارات چادگان را افزایش دهیم.

استاندار اصفهان به توریستی بودن این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ‌با توجه به ورود گردشگران به این شهرستان باید کارهای فرهنگی بیشتری انجام گیرد و در این راستا ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان چادگان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان این شهرستان، تصریح کرد: برای تجهیز و تامین نیروی انسانی این بیمارستان دستورات لازم صادر خواهد شد چرا که این بیمارستان از نظر ساختمان فیزیکی تکمیل است و باید به بهره برداری برسد.

استاندار اصفهان در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر گفت: از مردم شهید پرور و فهیم استان و همچنین شهرستان چادگان که با شکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: ‌ دهه ی فجر همواره نماد وحدت و یکپارچگی برای ملت ایران بوده است و مراسم بزرگداشت این ایام با شور و شکوه فراوان برگزار می شود.

زرگرپور تصریح کرد: راهپیمایی امسال ملت ایران با شکوه تر و با ابهت‌تر از سال های گذشته برگزار شد که خاری در چشم دشمنان شد به طوری که آنان را مجبور به اعتراف و اذعان به عظمت این راهپیمایی کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دهه فجر امسال در استان اصفهان با سه مزیت نسبت به سال های گذشته برگزار شد؛ تصریح کرد: سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان و استقبال باشکوه و با صلابت مردم استان از رئیس جمهور به طوری که در تمام سفرهای استانی انجام شده بی نظیر جلوه کرد، از مهم‌ترین این مزیت‌ها بود و نتایج این سفر پربار به مرور خود را نشان خواهد داد.

استاندار اصفهان به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر لاریجانی در اجتماع حماسی و بسیار باشکوه مردم اصفهان در روز ۲۲ بهمن سخنرانی کردند که برگزاری این راهپیمایی در سراسر کشور، دست مسئولین را برای مذاکرات با عزت و ادامه ی تلاش ها بازتر خواهد کرد.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال در دهه ی فجر افتتاح شد، اظهار داشت: ۷۰ درصد این پروژه‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۳۰ درصد با سرمایه گذاری بخش دولتی به بهره برداری رسید.

وی به موضوع آب نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ملاک برای مدیریت استان، مصوبات طرح ۹ ماده ای احیای حوضه ی آبریز زاینده رود است که بخش مهمی از آن به مدیریت یکپارچه این حوضه مربوط می‌شود.

استاندار اصفهان اضافه کرد: مدیریت یکپارچه زاینده رود و اجرای بندهای مصوبات طرح ۹ ماده ای مورد تایید و تاکید رئیس محترم جمهور در سفر اخیر ایشان به اصفهان هم واقع شد.

استاندار اصفهان در این مراسم در خصوص اجرای باند دوم جاده چادگان، تکمیل آنتن دهی شبکه ی دیجیتال رادیو و تلویزیون، تاسیس اداره تبلیغات اسلامی و اداره ی اوقاف این شهرستان و تعمیر و تجهیز مساجد شهرستان چادگان دستورات پیگیری را صادر کرد.

در ابتدای این جلسه، فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز در سخنانی مسائل و مشکلات شهرستان را بیان کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده را به استاندار ارائه دادند.

استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان چادگان با حضور در گلستان شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

همچنین اداره ی تامین اجتماعی این شهرستان نیز با حضور استاندار افتتاح و آغاز به کار کرد.

ساختمان جدیدالاحداثفرمانداری شهرستان چادگان به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز