خبرگزاری کار ایران

نایب قهرمانی تیم‌های اصفهان در مسابقات جام فجر پارسیان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۳۱

تیم‌های پتوی لاله و ریف هر دو از اصفهان در پایان مسابقات جام فجر پارسیان در رده سنی(۱۴-۱۳) و(۱۱-۱۲) سال عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

در پایان مسابقات جام فجر پارسیان در رده سنی(۱۱-۱۲) سال تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، تیم باشگاه ریف اصفهان دوم شد و تیم نیل آموزش و پرورش تهران درجایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در پایان مسابقات جام فجر پارسیان در رده سنی(۱۳-۱۴) سال، تیم فارس بر سکوی اول ایستاد، تیم باشگاه پتوی لاله اصفهان عنوان دوم را کسب کرد و خراسان رضوی تیم سوم شد.

شناگران عصر جمعه در ماده‌های، ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۴در۱۰۰ متر آزاد تیمی، ۴ در۱۰۰ متر مختلط تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان روز سوم این رقابت‌ها در ماده ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۲-۱۱، یاسین قنبرزاده از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد، متین شجاعی از زنجان بر سکوی دوم ایستاد و علیرضا پوربابا از قزوین سوم شد.

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی رده سنی ۱۲-۱۱ هیات شنای استان فارس قهرمان شد، باشگاه ریف اصفهان مقام دوم را کسب کرد و باشگاه نیل آموزش و پرورش تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده ۱۰۰متر کرال پشت رده سنی ۱۴-۱۳، امیرمحمد عزیزی مقدم از باشگاه طنین موج‌های آبی البرز مقام اول را کسب کرد، پارسا حکمت از فارس دوم شد و علی خالقی از زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۴-۱۳، علیرضا یاوری از باشگاه پتوی لاله اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، علی تاجیک از خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و علیرضا همتی از نیل آموزش و پرورش تهران مقام سوم را کسب کرد.

در ماده ۴ در۱۰۰متر مختلط تیمی رده سنی ۱۴-۱۳، هیات شنای استان فارس قهرمان شد، باشگاه پتوی لاله اصفهان عنوان دوم را کسب کرد و زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

مسابقات شنا قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با نام جام پارسیان با حضور ۴۱۵ شناگر در رده سنی ۱۱ - ۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال در قالب ۳۳ تیم از سراسر کشور ۲۲ تا ۲۴ بهمن در استخر انقلاب شیراز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز