خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان در جشن بزرگ انقلاب عنوان کرد:

تعهد به آرمان‌های زیست محیطی در راستای آموزه‌های عقلی و شرعی

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۵۴

در شرکت سیمان سپاهان مورخ ۹۳/۱۱ / ۲۱ جشن بزرگ انقلاب با حضور حداکثری پرسنل و مدیران این شرکت برگزار شد. در این مراسم پرشور، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و در خور پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی، محمد اسعدی مدیرعامل این شرکت نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

در شرکت سیمان سپاهان مورخ ۹۳/۱۱ / ۲۱ جشن بزرگ انقلاب با حضور حداکثری پرسنل و مدیران این شرکت برگزار شد. در این مراسم پرشور، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و در خور پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی، محمد اسعدی، مدیرعامل این شرکت، نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

وبه گزارش ایلنا، وی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه زلزله‌ای ویرانگر برای غرب محسوب می‌شد. تفاوت انقلاب کشورهای دیگر با انقلاب ما در این است که: انقلاب کشور عزیزمان به نام اسلام کلید خورد و به پیروزی رسید که این مورد از صدر اسلام تاکنون در جهان اتفاق نیفتاده بود. و دیگر این که؛ شخصیت کاریزماتیک حضرت امام خمینی و رهبری هوشمندانه و قدرتمند ایشان و البته وحدت و همبستگی همه آحاد مردم.

وی از دستاوردهای انقلاب نیز سخن به میان آورد و شرکت سیمان سپاهان را در سال‌های پس از انقلاب موفق و دارای دستاوردهای بزرگ دانست.

محمود اسعدی در رابطه با تحریم‌ها و لزوم مقاومت در برابر آنها توضیحاتی ارائه داد و درباره اوضاع اقتصادی بخش صنعت سیمان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به همه این مشکلات، شرکت سیمان سپاهان در سال جاری دستاوردهای عظیمی از جمله احداثو راه‌اندازی بارگیر خانه‌ تمام اتوماتیک، احداثو راه‌اندازی دپارتمان اختلاط سیمان و سرباره، تولید کلینگر تیپ ۵ با کوره‌های ساتالایتی، افزایش ۱۰ درصد تولید کلینگر نسبت به سال قبل و افزایش ۱۰۰ درصدی کلینگر صادراتی نسبت به سال قبل به وجود آمده است.

شرکت سیمان سپاهان در این بازه زمانی که مشکلات متعددی دامن‌گیر صنعت سیمان شده، رتبه دوم تحویل سیمان و کلینگر در کشور را به خود اختصاص دهد که این مورد هم در بازارهای داخلی هم در بخش صادرات بوده است. صادرات محصولات شرکت به خصوص کلینگر نقطه عطفی برای سیمان سپاهان است.

وی در بخش منابع انسانی از اجرای پروژه تبدیل وضعیت پرسنل پیمانکار خبر داد و عنوان کرد: این پروژه مهم پس از انجام اقدامات کارشناسی توسط بخش امور اداری و منابع انسانی شرکت در هیات مدیره مصوب و به اجرا درآمده است که نتایج آن در ماه‌های گذشته و جاری به بار نشست.

وی همه پرسنل را به وحدت و همبستگی در راستای اهداف محوله و خواستار رعایت موارد ایمنی در محیط کار شد و بیان داشت: شرکت سیمان سپاهان محور توسعه پایدار را سلامت محیط کار و پاسداشت محیط زیست می‌داند.

اسعدی، مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان، با اشاره به امکانات زیست محیطی این مجموعه صنعتی از جمله بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین نسل تجهیزات غبار گیر در صنعت سیمان کشور، بهره‌مندی از بی‌نظیرترین پوشش فضای سبز در بین صنایع سیمان با وسعت بیش از هفتصد هکتار، بهره‌مندی از یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب ساخت شرکت دگرمونت فرانسه به روش لجن فعال، تعهد به آرمان‌های زیست محیطی را برگرفته از آموزه‌های عقلی و شرعی دانست و افزود: ‌طبق رهنمود مقام معظم رهبری که فرمودند: «محیط زیست باید در اولویت باشد و نه یک مقوله تجملاتی»، شرکت سیمان سپاهان در راستای تحقق اهداف زیست محیطی همواره کوشیده است، تولید با کیفیت را در کنار پاسداشت سلامت محیط زیست ارج نهد و لذا به منظور شفاف‌سازی این مهم علاوه بر کنترل خروجی‌های شرکت که چندین برابر زیر حد استاندارد است نسبت به نصب سیستم پایش آنلاین اقدام کرده که به صورت شبانه‌روزی سازمان محیط زیست و دستگاه‌های مرتبط می‌توانند در هر لحظه به صورت آنلاین میزان خروجی فیلترهای شرکت را پایش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز