خبرگزاری کار ایران

سرپرست حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی اصفهان:

برخورد با متجاوزان عرصه‌های منابع طبیعی مهمترین اولویت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۹۶

مسائل و مشکلات حوزه معاونت حفاظت و امور اراضی شهرستان سمیرم با حضور سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مورد بررسی قرار گرفت.

مسائل و مشکلات حوزه معاونت حفاظت و امور اراضی شهرستان سمیرم با حضور سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مورد بررسی قرار گرفت و حاضران در نشست؛ بر اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این جلسه با حضور رؤسای ادارات ممیزی اراضی، مهندسی و حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برای اولین بار با هدف ارزیابی مسائل و مشکلات حوزه زمین در این شهرستان برگزار شد.

سعیدی، اولویت‌های اساسی این معاونت را اخذ باقیمانده اسناد مالکیت اراضی ملی، ساماندهی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های سنواتی ازجمله پرونده‌های اعتراض کمسیون ماده واحده و ماده ۳۴ قانون حفاظت، اجرای پروژه کاداستر منابع طبیعی عنوان کرد.

وی؛ خدمت‌رسانی به مردم و شفافیت را دو مقوله مهم و اساسی در رأس فعالیت‌های معاونت حفاظت و امور اراضی بیان کرد و افزود: درکنار این مسائل، حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متجاوزان به عرصه‌های منابع طبیعی از دیگر اولویت‌های حوزه این معاونت هستند.

در این جلسه، طاهری(رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمیرم) با بیان مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه حفاظت و امور اراضی، بویژه اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی را مورد تأکید قرار داد و از مسئولین اداره کل خواست تا حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز