خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

برای پدید آورندگان فیلم های آموزشی، مجوز تولید و تکثیر صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۵۲

برای تقویت فرهنگ کارآفرینی و کارگروهی، باید از مهدکودک و مدارس، فرهنگ سازی را آغاز کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در یازدهمین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق اصفهان با اشاره به ظرفیت قانون مالکیت معنوی برای پدید آورندگان فیلم‌های آموزشی گفت: برای تولید کنندگان این آثار مجوزهای تولید، تکثیر و توزیع از سوی ارشاد صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، «حجت السلام محمد قطبی» در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگ سازی جوامع بشری را خانواده و مدرسه برشمرد و گفت: برای تقویت فرهنگ کارآفرینی و کارگروهی باید از مهدکودک و مدارس فرهنگ سازی را آغاز کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید طراحی سیستم‌ها و اجرای اهداف در فضای کارگروهی ترسیم شود.

وی خواستار ایجاد تسهیلات ویژه از جمله معافیت‌های متناسب با فعالیت‌های گروهی در جامعه شد و گفت: متاسفانه برخی از ضرب المثل‌ها ضدکار گروهی است که به مرور زمان باید آنرا اصلاح کرد.

وی تهیه و ساخت فیلم ترویج کار گروهی را یکی از ابزارهای تاثیرگذار در جامعه برشمرد و گفت: اختصاص جوایز به کارهای گروهی به بنگاههای اقتصادی و سایر بخش‌ها می‌تواند به فرهنگ سازی کارگروهی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز