خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۱۶ حوزه آزمونی؛

چهارمین دوره آزمون‌ ادواری در استان اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۸۴

ثبت نام اولین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۴ از تاریخ ۵ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه این سال است که آزمون کتبی آن در تاریخ ۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

اول اسفند ماه سال جاری، چهارمین دوره آزمون‌های ادواری در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: اول اسفند ماه چهارمین دوره آزمون‌های ادواری سال جاری در ۱۶ حوزه آزمونی به صورت همسان و هماهنگ با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت با اشاره به برگزاری آزمون‌های ادواری اظهار کرد: هر ساله این آزمون‌ها در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسعود دانشمند، به برگزاری آزمون‌های ادواری به صورت فصلی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری آزمون‌های ادواری در هر سال در چهار دوره صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام چهارمین دوره آزمون‌های ادواری امسال از ۲۴ دی لغایت ۳ بهمن ماه صورت گرفته است، اضافه کرد: هر دوره بیشترین شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها پس از استان تهران مربوط به استان اصفهان هستند.

دانشمند با اشاره به اینکه نتایج آزمون کتبی در روز ۹ اسفند ماه امسال از طریق سامانه اینترنتی advari. irantvto. ir اعلام می‌شود، تاکید کرد: قبول‌شدگان این آزمون باید برای تشکیل پرونده از ۱۶ الی ۲۱ اسفند ماه به ادارات فنی و حرفه‌ای شهرستان محل آزمون خود مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه داوطلبان برای تشکیل پرونده موجب باطل شدن نمره کتبی آن‌ها می‌شود، افزود: یک قطعه عکس سه در چهار، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، کارت ورود به جلسه، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی یا گواهی اشتغال به کار و اصل و تصویر گواهینامه مهارت از مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده قبول‌شدگان در آزمون کتبی آزمون‌های مهارتی است.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه اتباع بیگانه نیز باید اصل و مجوز اقامت خود را برای تشکیل پرونده ارائه بدهند، گفت: برخی از رشته‌ها نیز ستاره‌دار هستند که متقاضیان در این رشته‌ها باید مدارک مستند مبنی بر مردود شدن در آزمون‌های پیشین را به همراه یک پوشه به اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان محل آزمون خود ارائه بدهند.

دانشمند ادامه داد: پذیرفته‌شدگان مرحله نهایی پس از قبول شدن در آزمون عملی باید به منظور پرداخت هزینه صدور گواهینامه به سامانه ادواری مراجعه کرده و هزینه صدور گواهینامه به مبلغ ۳هزار تومان را به صورت الکترونیک پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت این هزینه، گواهینامه‌ای برای این افراد صادر نمی‌شود.

لازم به ذکر است زمان ثبت نام اولین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۴ از تاریخ ۵ لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ بوده که آزمون کتبی آن در تاریخ ۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز