خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان:

نسل جدید به دنبال رشته‌هایی مانند بیس‌بال است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۰۱

عمده جوانان ما به دنبال جذابیت‌های نوین هستند که این رشته‌ها این ویژگی‌های خاص را دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اظهار داشت: آشنایی من با بیس‌بال خیلی طولانی نیست اما با جلساتی که با مسئولان انجمن در تهران برگزار کردم با کیفیت رشته‌های بیس‌بال و سافت بال از نزدیک آشنا شدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا ساکت، با اشاره به ویژگی‌های این رشته تاکید کرد: بیس بال و سافت بال رشته‌هایی نو، جذاب و جالب برای جوانان است، جوانان ما به دنبال این گونه رشته‌ها هستند که متفاوت از سایر رشته‌ها است.

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان ادامه داد: عمده جوانان ما به دنبال جذابیت‌های نوین هستند که این رشته‌ها این ویژگی‌های خاص را دارد.

وی اضافه کرد: مسئولان این انجمن در کشور با جمع کردن افراد کارشناس و پیشکسوت در این رشته مجموعه‌ای هماهنگ را را به‌وجود آورده‌اند و تلاش آنها این است که بیس‌بال را تحرک بیشتری داده و آنرا بیش از گذشته به جامعه معرفی کنند.

ساکت با بیان اینکه رسانه‌ها باید دین خودشان را به ویژه به این رشته ادا کنند، تاکید کرد: رسانه‌ها به این نکته واقف شده‌اند که امروزه سبد ورزش برای جذب جوانان باید از تنوع لازم برخوردار باشد و یکی از رشته‌هایی که هم فکر، هم سرعت، هم جایگیری، هم تمرکز، هم دقت، هم استارت و هم توقف را باید در آن جستجو کرد رشته بیس‌بال است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استفاده از دانش بیرونی نکته‌ای است که ما در ورزش به آن نیاز داریم، افزود: مسئولان انجمن با آوردن مربی ژاپنی در این رشته به خوبی از این موقعیت استفاده می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اضافه کرد: توصیه من به جوانان این است که اگر به دنبال رشته‌ای با پیچیدگی‌های خاص هستند به بیس‌بال روی بیاورند.

وی با بیان اینکه برای اجتماعی کردن بیس‌بال باید تلاش شود، افزود: انجمن با روی کار آوردن رسانه‌ها در این زمینه به خوبی در حال انجام کار است که این قدم نخست است.

ساکت تصریح کرد: افزایش آموزش‌های لازم و بردن این رشته به مدارس در صورتی که امکان آن فراهم باشد می‌تواند زمینه رشد این رشته را فراهم کند.

وی اضافه کرد: همچنین بردن این رشته به دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح به جهت اینکه از امکانات فیزیکی مناسب برخوردار هستند می‌تواند کمک مناسبی برای توسعه بیس‌بال در کشور باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان ادامه داد: ابزارها و پارامترهایی را که نیروهای مسلح برای رشته‌های ورزشی در نظر دارند به خوبی در بیس‌بال وجود دارد به همین دلیل تمرکز نیروهای مسلح باید روی این رشته‌ها معطوف شود.

وی تاکید کرد: نسل جوان طالب رشته‌هایی است که دارای هیجان بوده و جدید باشد و بیس‌بال از این ویژگی‌ها برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز