خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته بیس بال استان اصفهان:

لیگ بیس بال اصفهان راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۳۲

اکنون وقت آن رسیده است که رشته بیس بال را در استان اصفهان گسترش دهیم.

رئیس کمیته بیس بال استان اصفهان اظهار داشت: چهار سالی استکه رشته بیس بال در استان اصفهان با حمایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انجمن بیس بال و سافت بال، اداره کل ورزش و جوانان و هیات انجمن های ورزشی احیاء شده است که اکنون وقت آن رسیده است که رشته بیس بال را در این استان گسترش دهیم.

وحید باطنی تصریح کرد: برای توسعه و گسترش این رشته می‌خواهیم در سال ۹۴ لیگ داخلی استان اصفهان را برگزار کنیم که برنامه آن را تدوین و به انجمن داده‌ایم که علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس بال و سافت بال از این موضوع استقبال کرده است و حتی قرارداد این لیگ را با دو شرکت منعقد کردیم.

رئیس کمیته بیس بال استان اصفهان پیرامون جذب جوانان به این رشته گفت: با نصب بنر فراخوان برای این رشته انجام دادیم که نزدیک به ۸۰ نفر استقبال کرده اند و امیدوارم رسانه‌ها همچون گذشته ما را یاری کنند چرا که اگر رسانه‌ها به این رشته نگاهی داشته باشند به طور حتم اسپانسرها برای حمایت پا پیش می گذارند.

باطنی در پایان گفت: تمام خود را برای برگزاری لیگ داخلی گذاشتیم و اکنون وقت آن را نداریم در رده های پایه فعالیت کنیم و این موضوع به سه سال آینده موکول خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز