خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه بغداد؛

استقبال گسترده مشتریان عراقی از محصولات فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۴۲

تولید محصول یا ورق فولاد مبارکه به دلیل کیفیت برتر آن می‌تواند برای استفاده‌کنندگان عراق یک برند محسوب شود.

نمایشگاه کالاهای ایرانی با حضور معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزیران، مقامات و تجار دو کشور ایران و عراق از روز سه شنبه ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری در بغداد رسماً افتتاح شد و محصولات فولادمبارکه اصفهان در جریان برگزاری این نمایشگاه با استقبال گسترده مشتریان و تجار عراقی مواجه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فوبلاد مبارکه از اصفهان، نظر به استقبال گسترده مشتریان عراقی از غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بغداد جلسه‌ای با حضور بهرام سبحانی، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمود اکبری، معاون فروش و بازاریابی، امیرحسین نادری، معاون اقتصادی و مالی، در غرفه شرکت فولاد مبارکه برگزار شد و در خصوص مبادلات تجاری، افزایش صادرات تعاملات دو جانبه و همچنین گسترش بازار ورق رنگی در عراق بحثو تبادل نظر شد.

در این جلسه ابتدا معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه ضمن خوش‌آمدگویی هدف از این جلسه را مرتفع کردن مشکلات احتمالی و همچنین شنیدن نقطه نظرات مشتریان دانست و گفت: هدف گسترش صادرات محصولات فولاد مبارکه به عراق است.

در ادامه بعد از شنیدن نقطه نظرات مشتریان، دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت با برشمردن مزیت‌های ارتباط تجاری با فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه با دیگر شرکت‌های صادرکننده ورق به عراق فرق عمده‌ای دارد و آن تولید محصول براساس سفارش مشتری و توجه ویژه به کیفیت محصولات است. لذا درخصوص برخی از تأخیرات احتمالی در تحویل به دلیل فرآیند تولید در طول سال، بهتر است مشتریان در طول سال طوری برنامه‌ریزی نمایند که با برنامه تولید فولاد مبارکه هماهنگ باشد تا تأخیری در تحویل محصول به وجود نیاید.

ایشان در ادامه گفت: تولید محصول یا ورق فولاد مبارکه به دلیل کیفیت بر‌تر آن می‌تواند برای استفاده‌کنندگان عراق یک برند محسوب شود.

بنابر این گزارش، امیرحسین نادری، معاون اقتصادی و مالی، نیز در پایان جلسه با اشاره به برخی مبادلات ارزی بین فولاد مبارکه و مشتریان گفت: در حال حاضر ممکن است برخی مشکلات وجود داشته باشد و راهکارهای لازم برای مراودات بانکی امکان‌پذیر خواهد گشت.

این گزارش حاکی است بیش از ۲۵۰ شرکت ایرانی تولیدات خود را در نمایشگاه بغداد که در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع دایر شده، عرضه کردند که مهم‌ترین تولیدات ایرانی در بخش صنعت فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی، مسکن، آب و برق، بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، دارویی، لوازم خانگی و خودرو عرضه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز