خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان محیط زیست کشور در نمایشگاه محیط زیست:

سرمایه گذاری ذوب آهن در پروژه‌های زیست محیطی، شایسته تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۳۶

رئیس سازمان محیط زیست کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور از فعالیت‌های زیست محیطی این شرکت، ابراز رضایت کرد.

معاون رئیس جمهور در محل غرفه این شرکت با اشاره به پایان پروژه‌های غبارگیر کنورتور شرکت در نیمه دوم سال ۹۴، از مسئولین ذوب آهن اصفهان جهت اقدامات ویژه برای پروژه مذکور قدردانی کرد و افزود: مسئولین کنونی ذوب آهن با حمایت و تلاش ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت، نسبت به گذشته اهتمام ویژه‌ای در راستای فعالیت‌های زیست محیطی انجام داده و نگرش مسئولانه‌تری دارند.

معصومه ابتکار، وجود بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی کشور به وسعت ۱۶ هزار و پانصد هکتار در ذوب آهن اصفهان را یک مزیت بزرگ برای این شرکت برشمرد و سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های مختلف زیست محیطی را شایسته تقدیر دانست.

در این بازدید ایرج رخصتی مدیر ارشد HSE ذوب آهن اصفهان توضیحات کاملی در خصوص پروژه‌های زیست محیطی، به ویژه هشت پروژه‌های در حال اجرای شرکت، به معاون رئیس جمهور ارائه داد و خواستار حمایت مسئولین ازاین صنعت بزرگ شد.

وزرای محیط زیست روسیه، لبنان، معاون وزیر محیط زیست ژاپن و همچنین تعدادی از نمایندگان زیست محیطی کشورهای مختلف دنیا ضمن بازدید از غرفه ذوب آهن با دستاوردهای زیست محیطی این شرکت آشنا شدند. چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز و اقتصاد مقاومتی» با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و همچنین وزرا و نمایندگان محیط زیست کشورهای روسیه، لبنان، ژاپن تعدادی از شخصیت‌های بلند مرتبه داخلی و خارجی افتتاح شد و بمدت ۴ روز از تاریخ ۲ تا ۵ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

همچنین برای اولین بار هفتاد تشکل زیست محیطی کشور در این نمایشگاه حضور دارند و ذوب آهن اصفهان نیز در غرفه اختصاصی خود در فضایی بالغ بر نود متر مربع، مهم‌ترین دستاوردهای زیست محیطی را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه که ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند در مساحتی معادل ۱۶ هزار متر مربع و در چهار سالن ۳۸،۴۰، ۴۱ و سالن میلاد، می‌ه‌مان شرکت کنندگان داخلی و خارجی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز