خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی استان اصفهان:

از اصلی‌ترین ظرفیت‌های توسعه استان اصفهان گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۵۷

چهارمین نشست ستاد خدمات هماهنگی سفر اداره کل میراثفرهنگی استان اصفهان باحضور مدیران ستادی و مدیران میراثفرهنگی شهرستان‌های استان با هدف هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی برگزار شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در این جلسه افزود: تاکنون ۳ جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با هماهنگی تمامی نهادهای ذی ربط و چهار جلسه هماهنگی سفرهای نوروز در سطح اداره کل برای ارائه خدمات بهتر به هموطنانمان در ایام نوروز در استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، " فریدون اله یاری " افزود: در نوروز امسال یکی از اهداف اصلی اداره کل، توجه ویژه به شهرستان‌ها است و اداره کل میراثفرهنگی خود را موظف می‌داند از یکسو به عنوان دبیر ستاد سفر استان به برنامه‌ریزی صحیح از تمامی امکانات نهادها برای ارائه خدمات مکفی به گردشگران استفاده کند و از سوی دیگر در تمامی شهرستان‌ها با بسیج امکانات شهرستان‌ها و ارائه خدمات مناسب در شهرستان‌ها به توزیع مناسب گردشگران در پهنه استان کمک کند.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در ادامه افزود: هماهنگی خدمات سفر از سال آینده به صورت منظم و ماهانه هم در سطح استان و هم در سطح اداره کل برگزار و برای هر چه بهتر شدن مقوله سفر در نزد خانواده های ایرانی برنامه ریزی می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر اعتقاد داشته باشیم یکی از اصلی‌ترین ظرفیت‌های توسعه استان گردشگری است پس همگی باید تلاش کنیم نه تنها در نوروز بلکه در تمامی ایام سال مقوله سفر را در جای جای استان نهادینه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز