خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه گذاری و طرح ها و سرپرست معاون گردشگری استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دست اندرکاران گردشگری در آستانه نوروز ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۴۷

در حال حاضر بیش از پنج هزار نفر در بخش‌های مختلف زیر ساخت‌های گردشگری استان مشغول به فعالیت هستند و با توجه به رشدروز افزون گردشگری و نیاز به بهبود عملکرد کیفی فعالیت‌های کارکنان بخش‌های مختلف گردشکری استان، این دوره های آموزشی به صورت متناوب برگزار خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و طرح‌ها و سرپرست معاون گردشگری استان اصفهان گفت: اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در راستای رشد روزافزون گردشگری در کشور و استان اصفهان و در پیش رو بودن تعطیلات نوروز ۹۴، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دست اندرکاران گردشگری کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید امینی افزود: این اقدام در جهت بهبود عملکرد نیروی انسانی شاغل در زیرساخت‌های صنعت گردشگری ویژه مدیران و کارکنان واحدهای اقامتی، دفا‌تر خدمات مسافرتی، مهمانپذیر‌ها و همچنین راهنمایان گردشگری کرد. در این دوره‌ها که از ۲۸ بهمن آغاز و تا اواخر اسفند به طول خواهد انجامید کار‌شناسان گردشگری استان با برخی استان‌های همچوار همچون بازاریابی الکترونیک، مهارت‌های فردی و ارتباطی، آشنایی با قوانین و مقررات، راهنمایی گشت، شناخت گردشگری و مواردی از این دست آشنا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار نفر در بخش‌های مختلف زیر ساخت‌های گردشگری استان مشغول به فعالیت هستند و با توجه به رشدروز افزون گردشگری و نیاز به بهبود عملکرد کیفی فعالیت‌های کارکنان بخش‌های مختلف گردشکری استان، این دوره‌های آموزشی به صورت متناوب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز