خبرگزاری کار ایران

جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ میزبان همایش سراسری بهداشت و درمان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۹۲

از امروز با حضور ۲۱۴ مسئول در اصفهان؛ همایش سراسری بهداشت و درمان جمعیت هلال احمرآغاز می‌شود‏.

همایش سراسری بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر به مدت ۴ روز به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همایش سراسری بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از سوم لغایت ششم اسفندماه ۹۳ با حضور ۲۱۴ تن از مسئولان بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر سراسر کشور در اصفهان کار خود را آغاز می‌کند.

محمد علیزاده افزود: این همایش با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و با شرکت ۲۱۴ تن از معاونین بهداشت، درمان و توانبخشی، روسای ادارات، مسئولین واکسیناسیون و مسئولین درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر استانهای کشور همچنین مسئولین و یک عضو داوطلب از تیم‌های درمان اضطراری استان‌ها و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امروز آغاز می‌شود.

وی تشریح کرد: هدف از برگزاری این همایش کشوری که با رویکرد آموزشی اجرا می‌شود ایجاد هماهنگی‌های لازم، تبادل نظر، تبادل تجربیات و بررسی چشم انداز‌ها و سیاست‌های معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز