خبرگزاری کار ایران

درنخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی نیروی انتظامی اصفهان:

توسط پلیس اصفهان ازخبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایلنا تجلیل به عمل آمد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۴۶

احمد رضا دهانی، سرپرست دفتر خبرگزاری ایلنا در اصفهان، و زهرا نصیری، خبرنگار ایلنا، در آیین پایانی جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی تجلیل شدند.

در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که روز یکشنبه در تالار شهروند اصفهان برگزار شد، هیات داوران این جشنواره با اکثریت آرا فعالیت‌های صورت گرفته توسط این رسانه(خبرگزاری ایلنا) را در اصفهان مورد تجلیل قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هدف انعکاس فعالیت‌های نیروی انتظامی و ارتقای احساس امنیت در جامعه و قدر‌شناسی از فعالیت خبرنگاران؛ عکاسان و رسانه‌های برتراین حوزه برگزار شد.

سرهنگ غلامرضا شهریاری، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در این مراسم از ارسال ۸۵۰ اثر در پنج بخش گزارش مکتوب، گزارش تصویری، خبر، مصاحبه و عکس به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: رسانه‌ها بدلیل تاثیر گذاری خاص بر روی افکار عمومی می‌توانند با ارائه اخبار و گزارشهای تحلیلی و حاوی پیام‌های آموزنده در افزایش امنیت جامعه و احساس امنیت مردم نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این مراسم به نقش ویژه رسانه‌ها در اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: یکی از تاثیرات مهم رسانه‌ها در انعکاس رخدادهای اجتماعی و تنویر افکار عمومی، کاهش جرایم و تخلفات در سطح جامعه است.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: اولین و مهم‌ترین راهبرد نیروی انتظامی در حوزه اطلاع رسانی را اطلاع رسانی بدون تبعیض عنوان کرد و گفت: نگاه واحد پلیس به رسانه‌ها، تعامل و مشارکت تمام رسانه‌ها را به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: پرداختن رسانه‌ها به معضلات اجتماعی و بسترهای ایجاد جرم و جنایت پیش از وقوع، از جمله انتظارات پلیس از رسانه هاست و اعتیاد را می‌توان یکی از این بسترهای ایجاد کننده برخی جرایم از جمله سرقت و خشونتهای کور و خشن دانست.

سرهنگ کریمی افزود: رسانه‌ها، حلقه نخست ارتباط پلیس با جامعه هستند و صراحت و جذابیت می‌تواند مهم‌ترین ویژگی این ارتباط باشد.

در این جشنواره که با حضور بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس برگزار شد پلیس اصفهان به رسم قدر‌شناسی و پوشش رویداد‌ها و اقدامات انجام شده و البته بر مبنای قضاوت داوران و کار کار‌شناسی خبرگزاری ایلنا را شایسته تجلیل دانست.

همچنین سایر خبرنگاران این رسانه نیز از سوی نیروی انتظامی اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از خبرگزاری‌های بر‌تر سراسری و سایت‌های استانی و همچنین خبرنگاران خبرگزاری پلیس، نشریات محلی؛ مورد تجلیل قرار گرفتند.

حائز اهمیت است که جانشین فرماندهی استان اصفهان در این مراسم به صورت ویژه و اختصاصی از فعالیت‌های سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان اصفهان(احمد رضا دهانی) تجلیل به عمل آوردو این خبرگزاری را محل مناسبی برای انعکاس اخبار پلیس عنوان کرد. همچنین در آیین مراسم سرپرست خبرگزاری ایلنا مجری برگزاری این همایش بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز