خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزش کارگران استان اصفهان:

حضور کاروان اصفهان در المپیاد ورزش کارگری کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۷۱

امید است کاروان ورزش کارگری اصفهان جزو سه تیم برتر المپیاد قرار بگیرد.

رییس هیات ورزش کارگران استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور از ششم اسفند ماه سال جاری به مدت پنج روز گفت: این مسابقات در ۲۴ رشته آقایان و بانوان به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جواد شیرانی ادامه داد: باشگاه کارگران اصفهان که تاکنون کسب رتبه های مختلف کشوری در رشته های ورزشی را در کارنامه عملکردی خود به ثبت رسانده نیز در این رقابت ها شرکت می کند و امید است کاروان ورزش کارگری اصفهان جزو سه تیم برتر المپیاد قرار بگیرد.

رییس هیات ورزش کارگران استان اصفهان تصریح کرد: کاروان ورزش کارگری استان اصفهان در ۱۶ رشته ورزشی مردان و پنج رشته ورزشی بانوان با بیش از ۱۳۲ ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند که بعد از تیم مازندران که میزبانی این دوره از رقابت ها را برعهده دارد. بزرگترین کاروان ورزش کارگران کشور را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: با توجه به اینکه آمادگی جسمانی، بالابردن سطح توانمندی و همچنین تمرین و کسب مهارت از نیازهای اصلی ورزشکاران برای شرکت در این دوره از رقابت ها به شمار می رود. ورزشکاران کارگر استان اصفهان از دو ماه پیش تاکنون در اردوهای آمادگی به سر می برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز