خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت امور اجتماعی اصفهان خبر داد:

مستند عوامل موثر بر ایجاد آسیب‌های اجتماعی تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۸۵

مستند ۶۰ دقیقه‌ای «عوامل موثر بر ایجاد آسیب‌های اجتماعی» با هدف حساس سازی و آگاه سازی خانواده‌ها تدوین خورد و برای ۱۶۰ هزار والدین دانش آموزان در جلسه انجمن اولیا مربیان پخش می‌شود.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی گفت: عواملی وجود دارد که اگر خانواده‌ها رعایت نکنند و نسبت به آن‌ها آگاه نباشند ممکن است فرزندشان از آن‌ها فاصله بگیرند و دچار آسیب‌های اجتماعی شوند که یکی از آن‌ها معضل اعتیاد است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، «حمید رضا میر پویا» افزود: در این مستند ۶۰ دقیقه‌ای «قاسم‌زاده»، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، «پدریان» مدرس دانشگاه و «هادی‌زاده» دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان کار‌شناس سخنرانی کرده و آمار و اطلاعات اعتیاد در استان اصفهان را بیان کردند.

وی ادامه داد: مصاحبه‌هایی در کمپ‌های ترک اعتیاد انجام شده و اینکه هر فرد به چه دلیلی به معضل اعتیاد گرفتار شده در این مستند گنجانده شده است که خانواده‌ها آگاه شوند اگر مسولیت خود را در قبال فرزندانشان به درستی انجام ندهند فرزندان گرفتار اعتیاد می‌شوند.

وی همچنین افزود: مصاحبه‌هایی در سطح شهر از مردم و در مدارس دوره متوسطه اول و دوم از دانش آموزان در این خصوص گرفته شده که در مستند قرار گرفته است.

میرپویا درخصوص اهمیت خانواده‌ها بیان کرد: خانواده‌ها نقش به سزایی در گرایش جوانان به آسیب‌های اجتماعی دارند به طوری که آمار‌ها نشان می‌دهد فرزندی که از خانواده دلسرد شده، فاصله گرفته و به جمع دوستان پیوسته گرفتار آسیب‌ها اجتماعی از جمله اعتیاد می‌شود.

وی افزود: امروزه گرایش به موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی به سن نوجوان و جوان رسیده است خانوداده‌هایی که دانش آموز دارند باید در خصوص این مسائل حساس سازی و آگاهی سازی شوند.

این مستند که در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تهیه شده است با همکاری آموزش و پرورش در انجمن اولیا مربیان مدارس دوره متوسطه اول و دوم برای ۱۶۰ هزار پدر و مادر در استان ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز