خبرگزاری کار ایران

رییس دبیرخانه ادیان توحیدی:

تعلق خاطر زاون قوکاسیان به میهن و تلاش در عرصة تعلیم وتربیت شاگردان در حوزة سینما ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۷۷

پیام تسلیت رییس دبیرخانه ادیان توحیدی، به مناسبت درگذشت نویسنده، کارگردان و منتقد برجسته ی حوزه ی فیلم و سینما، زاون قوکاسیان.

رییس دبیرخانه ادیان توحیدی پیامی با این مضمون خطاب به جامعه هنری و خانواده این هنرمند صادرکرد.

به گزارش ایلنا؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در این پیام آورده است؛

سوگمندانه خبر درگذشت نویسنده، کارگردان و منتقد برجستة حوزة فیلم و سینما، جناب آقای زاون قوکاسیان را دریافت کردیم.

جامعة فرهیختة ارامنه در پیشبرد و تعالی حوزه‌های گوناگون فرهنگی و هنری ایران عزیز، همواره نقشی اثربخش ایفا کرده و چهره‌های ماندگاری را به جامعة هنری عرضه کرده است که زنده‌یاد قوکاسیان نمونه‌ای بارز از این نقش‌آفرینی بود.

تعلق خاطر آن مرحوم به میهن عزیزمان ایران و تلاش خستگی‌ناپذیرش در عرصة تعلیم و تدریس و تربیت شاگردان در حوزة سینما، یاد او را در اذهان هنردوستان و تصویر او را در میان بزرگان هنر این سرزمین آسمانی، به‌ویژه در بین باورمندان ادیان الهی جاودان خواهد ساخت.

دبیرخانة ادیان توحیدی(شامل جامعة مسلمانان، زرتشتیان، صابئین، کلیمیان، آشوریان و ارامنه) ضمن تعزیت درگذشت این سینماگر برجسته، همراه با جامعة هنری ایران و همدل با هموطنان ارمنی، خود را سوگوار این فقدان می‌داند و برای روح آن مرحوم علوّ درجات مسئلت می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز