خبرگزاری کار ایران

برای عبورازتنگنا های پیچیده اقتصادی:

دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۴۱

در دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی موضعاتی همچون طراحی و اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی و سبک مدیریت جهادی و اثرات متعامل میدریت جهادی و اقتصاد مقاومتی و نقش آن در ارتقای بهره وری به بحثگذاشته میشود.

رییس موسسه ی آموزش عالی امین فولادشهر اصفهان از برگزاری دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی در این موسسه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا انصاری با اشاره به سالگرد ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر سند چشم انداز گفت: با توجه به اینکه یک سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی می گذرد ولی متاسفانه مسئولان در مسیر اجرایی شدن آن وارد نشدند و در حد شعار گونه با سیاست های اقتصاد مقاومتی برخورد شده است، لذا دانشگاه ها با توجه به رسالتی که دارند در جهت اجرایی شدن این سیاست ها بستر و زمینه سازی آن را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه براساس سند چشم انداز، ایران تا ۱۰ سال آینده باید قدرت اول منطقه با محوریت علم و اقتصاد باشد، راه کاربردی و عملیاتی آن را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: با توجه به فشار های زیاد جریان سلطه ی جهانی و چالش هایی همچون آب و خشک سا لی باید بتوانیم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از تنگنا های پیچیده اقتصادی عبور کنیم.

انصاری ادامه داد: براین اساس موسسه آموزش عالی امین فولادشهر دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی را با رهیافت عزم ملی، مدیریت جهادی ۱۲ اسفند برگزار می کند تا با تعامل بین اندیشمندان دانشگاهی و مسئولان به بررسی موضوعاتی همچون طراحی و اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی و سبک مدیریت جهادی و اثرات متعامل میدریت جهادی و اقتصاد مقاومتی و نقش آن در ارتقای بهره وری بپردازد.

رییس موسسه ی آموزش عالی امین فولادشهر اصفهان گفت: از ۷۰ مقاله ی رسیده به دبیرخانه ی همایش، ۱۲ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۵ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز