خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد:

بی توجهی به مسائل استاندارد منجر به حوادثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۴۰

استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت در ساختمان‌ها مورد توجه کارشناسان استاندارد قرار گیرد چرا که حتی ذره ای بی توجهی منجر به حوادثو ایجاد مشکلات برای مردم خواهد شد.

مدیرکل اداره کل استاندارد استان اصفهان پس از بازدید از نمایندگی استاندارد گلپایگان و بخشهای مختلف آزمایشگاهی و اداری گفت: باید تمامی موازین و قوانین استاندارد در تمامی بخشها از چشم کارشناسان استاندارد دور نماند چرا که ما تضمین کننده سلامت و امنیت مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامحسین شفیعی؛ درادامه سفرخود به گلپایگان ازچند شرکت بزرگ لوله سازی و ازمایشگاهی و شرکت تولید شیر آلات بهداشتی نیز بازدید کرد و درجمع مدیران گفت: امروزه رعایت مسائل ایمنی و کیفیت بایستی به گونهای مورد توجه قرار گیرد که ما شاهد تولید کالای نامرغوب و به تبع آن خرابی و حوادثو هدر رفت سرمایه ملی نباشیم.

وی تاکید کرد: وقتی برخی قوانین استاندارد جدی مورد توجه قرارنگیرد، مشکلاتی برای مردم ایجاد میشود که ما قادربه جبران خسارت وارده نخواهیم بود.

وی از تولید کنندگان نیز خواست تا محصولات با کیفیت تولید کنند تا زمینه پیشرفت صادرات و فروش برای آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: بی توجهی به مسائل استاندارد منجر به حوادثوایجاد مشکلات جبران ناپذیر برای مردم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز