خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه استاندار اصفهان

مدیران از وسایل حمل و نقل عمومی در روز هوای پاک استفاده کنند

استاندار اصفهان، با ارسال اطلاعیه‌ای از همه مدیران و مسئولان خواست که به منظور همراهی با مردم در روز هوای پاک از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، متن اطلاعیه استاندار اصفهان به مناسبت روز ملی هوای پاک به شرح ذیل است.

با عنایت به اینکه روز ۲۹ دی به نام روز ملی هوای پاک نامگذاری و شعار محوری این روز در سراسر کشور « نقش من در حفظ هوای پاک » تعیین شده است عموم کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی مستقر در مرکز استان و شهرستان‌های: برخوار، خمینی شهر، شاهین شهر و میمه، مبارکه،کاشان، نجف آباد، لنجان و فلاورجان لازم است در حرکتی نمادین و به منظور فرهنگ‌سازی در روز سه شنبه 29 دی برای ایاب و ذهاب به محل کار خود از خودروهای عمومی استفاده کنند و در همراهی با مردم، همدلی، هم‌زبانی و مشارکت گسترده‌ای را جلوه گر سازند.

شهرداری‌های مرتبط نیز لازم است در این روز نهایت همکاری را در خدمات بهینه حمل‌ونقل به شهروندان مشارکت جو در این اقدام زیست محیطی پسندیده ارائه دهند.

بدیهی است این اطلاعیه به منزله دستورالعمل ویژه روز ملی هوای پاک برای همه سازمان‌ها و نهادهای مرکز استان و شهرستان‌های یاد شده، لازم الاجرا است.

کد خبر : ۳۳۹۲۲۹