خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته پیگیری توافقات مشترک شهرداری با ذوب‌آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۱۶۵

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: عملا تامین هزینه‌های ذوب‌آهن از طریق تولید انجام نمی‌شود، بنابر این مشارکت با شهرداری می‌تواند راه حلی مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی این شرکت باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از اداره اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، احمد صادقی در دیدار با شهردار اصفهان افزود: ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی در فولاد شهر از برنامه‌های پیش‌بینی شده ذوب‌آهن و مشارکت در این پروژه عظیم با شهرداری است.

وی افزود: اولین پروژه مشترک با شهرداری تعریض سازه پل فلزی اصفهان با ارزش ماندگار برای ذوب‌آهن و سپس پروژه مفتح است.

مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: عملا تامین هزینه‌های ذوب‌آهن از طریق تولید انجام نمی‌شود، بنابر این مشارکت با شهرداری می‌تواند راه حلی مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی این شرکت باشد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های شفق و مفتح امکان بازگشت کل بدهی‌های ذوب‌آهن اصفهان را فراهم می‌کنند.

صادقی میزان بدهی ذوب‌آهن را 5 هزار میلیارد تومان دانست که تا اقتصادی شدن ذوب‌آهن به 6 هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد، افزود: اواسط سال آینده با کاهش هزینه‌های تولید به مرز اقتصادی شدن می‌رسد اما بازپرداخت دیون اگر بر مبنای تولید باشد 15 سال طول می‌کشد که عملا امکان‌پذیر نیست و باید از منابع دیگر جبران و بازپرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز