خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان:

لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان به صورت کامل ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۰۹۳

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان از کامل بودن لیست پنج نفره انتخاباتی اصلاح‌طلبان در حوزه انتخاباتی شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حیدر علی حجتی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور همدلی، وحدت و همراهی مردم و همچنین همه جریان‌های سیاسی کشور برای برپایی نظام عدل، مردم‌سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و حرکت در مسیر تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی دهه فجر را زمان وحدت و همدلی مردم و گروه‌های مختلف برای تحقق هرچه بیشتر اهداف انقلاب اسلامی و حرکت در جهت منافع ملی عنوان کرد و افزود: معتقدیم همه گروه‌های سیاسی فارغ از اختلاف نظرها و دیدگاه‌ها، باید همواره حرکت در مسیر تحقق شعارها و اهداف انقلاب اسلامی و همچنین حرکت در مسیر منافع ملت و کشور را به عنوان چشم‌انداز و مسیر اصلی فعالیت خود قرار دهند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در پاسخ به پرسشی در خصوص سیاست انتخاباتی اصلاح‌طلبان اصفهان در انتخابات پیش رو گفت: با وجود رد صلاحیت برخی چهره‌ها و افرادی که از سوی اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه‌های انتخاباتی استان اصفهان دعوت‌ شده بودند،سیاست کلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان مانند دیگر نقاط کشور، حضور پرقدرت و پرصلابت در انتخابات هفتم اسفند است.

وی با اشاره به وضعیت لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در حوزه شهرستان اصفهان افزود: لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان حوزه اصفهان، به صورت کامل و با معرفی پنج نفر از بین کاندیداهای موردنظر مرد و زن، معرفی خواهد شد.

حجتی درباره جزئیات و شرایط انتخاب کاندیداهای اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در این زمینه، فرایند مشخصی با نام شورای راهبردی انتخاباتی اصلاح‌طلبان از چند ماه قبل با وفاق اصلاح‌طلبان استان ایجاد شده که در این شورا، مکانیسم‌های لازم و موردنظر برای تعیین کاندیداهای نهایی پیش‌بینی شده که انتخاب نفرات نهایی از طریق همین مکانیسم‌ها صورت خواهد گرفت.

وی همچنین در زمینه سایر حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان نیز تصریح کرد: در حال بررسی دقیق دیگر حوزه‌های انتخاباتی استان اصفهان هستیم و با وجود رد صلاحیت گسترده در اکثر حوزه‌های انتخاباتی استان، به معرفی کاندیدای اصلاح طلبان امیدواریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز