خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد

هزینه 15 میلیارد تومانی از زمان واگذاری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه

استاندار اصفهان گفت: از زمان واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان به فولاد مبارکه تاکنون 15 میلیارد تومان در آن هزینه شده که در تاریخ این پروژه بی‌سابقه بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان رسول زرگرپور در نشست خبری ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: سال گذشته و زمانی که معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش جوانان به اصفهان سفر کرده بودند، در جلسه شورای اداری استان از آنها خواهش کردیم که اختیار تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان را به استان اصفهان بسپارند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و شرکت فولادمبارکه هم کار تکمیل این ورزشگاه را تقبل کرد.

وی افزود: در شروع کار، شرکت فولادمبارکه و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به طور 100 درصد به این موضوع ورود نکرده بودند اما در حال حاضر این پروژه با همکاری هر دو و سایر دستگاه‌ها در حال تکمیل است. ورزشگاه نقش‌جهان از مطالبات اصلی مردم اصفهان است و ما هم به صورت تمام قد این مطالبه را پیگیری می‌کنیم.

استاندار اصفهان گفت: از زمان واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان به شرکت فولادمبارکه تاکنون 15 میلیارد تومان در آن هزینه شده که در تاریخ این پروژه بی‌سابقه بوده است. قولی که ما دادیم این بود که گفتیم نگران منابع مالی نباشید؛ شما کاسه ورزشگاه را تا آخر امسال آماده کنید و زمین ورزشگاه را هم تا آخر خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسانید.

 

کد خبر : ۳۴۵۳۴۳