خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان خبرداد:

آماده سازی 94 هتل در اصفهان برای مسافران تابستانی

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۰۶۵

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: 94 هتل در اصفهان آماده اسکان مسافران تابستانی هستند.

به گزارش ایلنا به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت: تا پایان امسال ظرفیت اقامت در استان اصفهان به 20 هزار تخت افزایش می‌یابد.

فریدون اللهیاری افزود: برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان چند طرح را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله مهندسی وام‌های اداره کل ارائه مجوز و تسهیلات در راستای حمایت از بخش خصوصی ، در زمینه توسعه واحدهای اقامتی است ، به‌گونه‌ای که با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال شاهد افزایش ظرفیت اقامت استان از 16 هزار و 500 تخت به 20 هزار تخت خواهیم بود.

وی گفت: طرح نظارت بر تأسیسات گردشگری به صورت تلفیقی با هماهنگی کارکنان معاونت گردشگری اداره کل و کارکنان اداراتی همچون تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، صنعت و معدن و اصناف در تمامی نقاط اصفهان از یک ماه گذشته آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه می یابد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: همچنین با هماهنگی اداره‌ کل آموزش ‌و پرورش 373 مدرسه با ظرفیت 3 هزار و 300 کلاس و در قالب 36 پایگاه آماده ارائه خدمات اقامتی به گردشگران بوده و این در حالی است که از این تعداد 114 مدرسه در شهر اصفهان به گردشگران خدمات اقامتی ارائه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان همچنین به کمپ‌های موقت اسکان گردشگران نیز اشاره‌کرد و گفت: کمپ موقت اسکانی گردشگران درباغ فدک اصفهان آماده‌ خدمات‌رسانی به گردشگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز