خبرگزاری کار ایران

پرداخت6 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۲۱

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در سال تحصیلی 96-95 شش میلیارد و 980 میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه پرداخت شده است.

به  گزارش ایلنا جواد دقیق اظهار داشت: دو میلیارد و 850 میلیون ریال از این تسهیلات از صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه به یک هزار و 150 دانشجوی متقاضی وام های شهریه، خوابگاه، تحصیلی، ازدواج و غیره اعطاء شده است.

وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان نیز در سال تحصیلی 96-95 بالغ بر چهار میلیارد و 130 میلیون ریال تسهیلات به چهار هزار و 856 دانشجو پرداخت کرده است.

وی برنامه ریزی جهت اسکان دانشجویان و تنظیم ضوابط آن و همچنین تأمین و اداره خوابگاههای دانشجویی را از دیگر فعالیت های مدیریت دانشجویی دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان با داشتن 13 خوابگاه دانشجویی در سال تحصیلی 96-95 نسبت به اسکان بیش از سه هزار دانشجو اقدام کرده است.

 وی از بهره برداری خوابگاه خیرساز مبینی همزمان با شروع سال تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار برای تجهیز، این خوابگاه در سال تحصیلی جدید دانشجو در آن اسکان خواهد یافت.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان توسعه سلف های دانشجویی را از دیگر برنامه های این مدیریت  برای تامین رفاه دانشجویان بیان کرد و گفت: توسعه سلفهای دانشجویی با توجه به افزایش دانشجو در سالهای گذشته در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار این امر تحقق خواهد یافت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز