خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز به‌کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۳۲

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد

به‌ گزارش ایلنا، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق از هفتم تا دهم آبان‌ماه جاری در 11 سالن نمایشگاهی در وسعت 40 هزار مترمربع که شامل 18 هزار و 200 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.

آئین افتتاح این نمایشگاه صبح روز جمعه هفتم آبان‌ماه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار  شد.

در این نمایشگاه‌ تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است. بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره از نمایشگاه‌ با حضور جمعا 284 شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی برپا می‌شود.

در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی هفت نشست خبری با حضور خبرنگاران  و چهار کارگاه آموزشی کاربرد فناوری‌های نوظهور با محوریت موضوعاتی از جمله ضوابط، مقررات، نحوه محاسبه قبوض برق، اهمیت و ضرورت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در ایران، رمز ارز و تاثیر آن در شبکه توزیع برق، سبد تامین سوخت در نیروگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز