خبرگزاری کار ایران

۲۰۰ هزار کارتخوان به طور موقت غیرفعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۰۰

سید کاظم دهقان مدیرعامل شاپرک گفت: در تاریخ چهارم اسفندماه، فهرست نهایی کارتخوان ها را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده ایم و همکاران در خصوص بررسی فایل و غیرفعال سازی ترمینال هایی که هنوز اقدام نکرده اند، برنامه ریزی کرده اند. وی در پاسخ به این سوال که غیرفعال سازی از چه زمانی شروع می شود و تا به الان چه تعداد دستگاه کارتخوان غیرفعال شده اند نیز گفت: از دیروز حدود ۲۰۰ هزار کارتخوان را غیرفعال کرده ایم و برنامه داریم که برای روزهای بعد این کار را ادامه دهیم. وی همچنین تاکید کرد: این غیرفعال سازی، موقت است و پذیرندگانی که کارتخوان آن ها غیرفعال شده است، به محض تشکیل پرونده مالیاتی و رجوع به شرکت خدمات پرداخت، می توانند کارتخوانشان را مجددا فعال شده، در اختیار داشته باشند. وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم با سلسله اقداماتی که پذیرندگان به موقع انجام می دهند و ثبت نامشان را تکمیل می کنند مجبور به غیرفعال سازی بیشتر نباشیم.

 به گزارش ایلنا، سید کاظم دهقان مدیرعامل شاپرک گفت: در تاریخ چهارم اسفندماه، فهرست نهایی کارتخوان ها را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده ایم و همکاران در خصوص بررسی فایل و غیرفعال سازی ترمینال هایی که هنوز اقدام نکرده اند، برنامه ریزی کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که غیرفعال سازی از چه زمانی شروع می شود و تا به الان چه تعداد دستگاه کارتخوان غیرفعال شده اند نیز گفت: از دیروز حدود ۲۰۰ هزار کارتخوان را غیرفعال کرده ایم و برنامه داریم که برای روزهای بعد این کار را ادامه دهیم.

وی همچنین تاکید کرد: این غیرفعال سازی، موقت است و پذیرندگانی که کارتخوان آن ها غیرفعال شده است، به محض تشکیل پرونده مالیاتی و رجوع به شرکت خدمات پرداخت، می توانند کارتخوانشان را مجددا فعال شده، در اختیار داشته باشند. وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم با سلسله اقداماتی که پذیرندگان به موقع انجام می دهند و ثبت نامشان را تکمیل می کنند مجبور به غیرفعال سازی بیشتر نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز