خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

امروزه نقش فناوری فضایی و کاربردهای آن در زندگی روزمره واضح و مبرهن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۷۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه «نقش فناوری فضایی و کاربردهای گسترده آن در زندگی روزمره، بر همگان واضح و مبرهن است» تأکید کرد که «توسعه علوم و فناوری‌های فضایی نشان از توسعه، افتخار و اقتدار هر کشور دارد.»

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت نهمین سالگرد تأسیس پژوهشگاه فضایی ایران پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام وزیر ارتباطات به این شرح است:

پژوهشگاه فضایی از ششم اسفند سال 1391 باهدف فعالیت در زمینه‌های مختلف پژوهشی علوم فضایی تأسیس و دستاوردهای ارزنده‌ای را تقدیم حوزه فضایی کشور و ملت شریف ایران نموده است. انتظار می‌رود پژوهشگاه فضایی ایران در گام‌های بعدی به‌عنوان پژوهشگاهی عملیاتی و به‌عنوان قطب توسعه فناوری‌های فضایی در کشور به پشتوانه و همت متخصصان جوان و متعهد خود بتواند به فناوری‌های کاربردی‌تر و تولید محصولات موردنیاز این صنعت و مردم دست یابد.

امروزه نقش فناوری فضایی و کاربردهای گسترده آن در زندگی روزمره، بر همگان واضح و مبرهن است و توسعه علوم و فناوری‌های فضایی نشان از توسعه، افتخار و اقتدار هر کشور دارد. ازاین‌رو، آنچه که اکنون و با توجه به شرایط کشور حائز اهمیت است، لزوم همگرایی و هم‌افزایی هرچه بیشتر تمامی بازیگران و فعالان این حوزه به‌منظور اصلاح مسیر و تسریع توسعه فناوری فضایی بومی و بهره‌برداری و منتفع شدن از مواهب ارزشمند این عرصه است.

اینجانب از این فرصت استفاده می‌کنم و ضمن تبریک این روز مبارک به‌تمامی تلاشگران پژوهشگاه فضایی ایران؛ یاد و خاطره شهدای گران‌قدر علم و فناوری این پژوهشگاه را گرامی می‌دارم و امیدوارم با لطف و عنایت الهی، در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و باهمت مضاعف تمامی ذینفعان حوزه فضایی، شاهد توسعه و بهره‌برداری هرچه بیشتر ا ز این صنعت مهم و راهبردی و فناوری‌های تحول‌آفرین و آینده‌ساز این صنعت در کشور باشیم.

با آرزوی افتخار و اقتدار روزافزون میهن اسلامی‌مان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز