خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکلی بابت تامین گازوئیل وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۴۰

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان تاکید کرد: در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت کرمان از جمله منطقه جیرفت سوخت نفت گاز به طور منظم و مستمر تامین و در حال توزیع است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

سید باقر نورالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره انتشار اخباری مبنی بر کمبود نفت گاز در برخی مناطق کرمان گفت: جایگاه‌های منطقه از صبح تا ۹ شب به طور مستمر در حال توزیع سوخت هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

وی ادامه داد: طبیعی است برخی اوقات تا زمانی که محموله بعدی برسد، جایگاه با توقف توزیع مواجه شود اما هیچ مشکلی نبوده است. 

به گفته مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان، در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت کرمان از جمله منطقه جیرفت سوخت نفت گاز به طور منظم و مستمر تامین و در حال توزیع است و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

نورالدینی افزود: حتی مدت زمان کوتاهی که جایگاه یاد شده توقف توزیع داشت، جایگاه همجوار در حال توزیع نفت گاز بوده است. 

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مصرف نفت گاز در منطقه ۱۸ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: مشکل خاصی به لحاظ تامین این میزان تقاضا وجود نداشته است. 

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان انتشار این اخبار را جوسازی برخی رسانه‌های معاند خواند و تصریح کرد: در منطقه کرمان هیچ گونه کمبودی بابت تامین و توزیع سوخت وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز